čtvrtek 17. března 2016

World of Beauty and Spa - Haul

V sobotu 12. března probíhal v Praze veletrh kosmetiky, zdraví a krásy, který s mamkou pravidelně (a rády) navštěvujeme. V Letňanech se nachází ohromné výstavní haly, kde se konají různé výstavy, veletrhy a workshopy.

Do Prahy obvykle přicestujeme autem, které zaparkujeme na Zličíně a dále pokračujeme metrem až na výstaviště. Cesta metrem nám sice zabere dobrou půlhodinku, ale je to lepší, než se kodrcat autem přes celé město.

U vystavovatelů můžete zakoupit produkty populárních kosmetických značek (MR, Milani, Jordana, Sleek), gelové laky a různé ozdoby na nehty, přírodní kosmetické produkty (krémy, šampony), výživové dopňky, ale také kabelky a dopňky.

Na veletrh vyrážíme spíše za účelem obhlédnutí novinek a kochání se, než za účelem plenění našich peněženek. Já jsem si stanovila jeden zdánlivě jednoduchý cíl, a toť jest? Nákup nové kabelky! Zní to možná jako banalita, ale poslední dobou zjišťuji, že není vůbec jednoduché sehnat kvalitní, praktickou a dobře vypadající kabelku za slušnou cenu.

A co jsem si tedy nakoupila? Pojďme se společně podívat!


Skromný nákup



Kabelka
  

  
Můj sen se stal skutečností. Nalezla jsem tu svou pravou krásku, mého srdce lásku (berte to s nadsázkou, nejsem „taškofil“). Původně jsem měla v plánu ulovit nějakou menší taštičku přes rameno, ale tato semišová princezna mi na první pohled učarovala. Zejména motiv pusinek je rozkošný. Kabelka je velká, zároveň lehká, slušivá a prostorná. Navíc mi hezky ladí k botám i kabátku. Stála pouhých 400,- Kč, což považuji za velmi slušnou cenu. Měli ji na výběr ve třech barvách, černou, béžovou a skořicovou.



Tělové máslo









Okolo stánku s rozkošnými dortíčky do koupele je vždy velmi živo. Anglická značka Bomb Cosmetics nabízí nejen šumivé balistiky do koupele a voňavé dortíky, ale také tělové peelingy, balzámy na rty, vonné oleje, krémy a tělová másla. Na tělových máslech poslední dobou ujíždím, proto jsem se rozhodla si jedno z nich pořídit. Nejvíce mě zaujalo máslo s názvem Kokosová pláž. Když jsem otevřela kelímek, obklopila mě nádherná vůně svěžího citronu a limetky, zjemněná kokosem. Velmi svěží a příjemná, zároveň ne příliš pronikavá. Tímto máslem se mažu každý večer a má pokožka je díky němu krásně hebká a hydratovaná. Není vůbec mastné. Textura je poněkud tužší, máslo roztaje teplem vašich dlaní. Pořídila jsem je za 190,- Kč/200 ml.



Bronzer + rozjasňovač 


Dalším úchvatným kouskem, který přibyl do mé sbírky, se stalo nádherné konturovací duo od Sleeku.
Na první pohled mě zaujalo krásné minimalistické balení, které je velice pevné, takže se nemusíte bát, že se vám po několika použití rozbije. Obsahuje jemně namletý bronzer, který mé pleti dodá zdravý vzhled a přirozeně zvýrazní kontury, a rozjasňovač meruňkové barvy. Bronzer není ani trochu oranžový a na pleti vypadá velice přirozeně. Z rozjasňovače jsem naprosto nadšená, je perfektně pigmentovaný! Toto duo pořídíte za 199,- Kč. Slušná cena za dva velmi dobré produkty.


 



Tužky na oči



Matná fialová
Se třpytkami






















Tužky na oči od americké značky Jordana jsou nepostradatelnou součástí kosmetické výbavy mé mamky. Mě příliš nevyhovují, nedisponují příliš dobrou pigmentací ani výdrží, ale na nedbalou kouřovou linku se hodí skvěle. Pořídila jsem si dvě laděné do fialových tónů, jedna je matně fialová a  více výrazná, druhá je trochu více do bordó a obsahuje třpytky.

Co se týče atmosféry na veletrhu, doporučuji si sebou vzít velkou láhev vody, něco k zakousnutí a především dobrou náladu. Hala bohužel není asi dobře klimatizovaná a vzduch byl vevnitř naprosto vydýchaný, ale i tak jsem si to užila.

Byly jste také na veletrhu? Určitě mi napište, co pěkného jste si koupily!

 
Love
D. Doe

3 komentáře: