čtvrtek 10. března 2016

Mé oblíbené youtuberky


Krásný den,

vítám Vás u svého článku!

Ráda bych Vám představila své oblíbené youtuberky, které pravidelně sleduji a poskytnout Vám tak tipy na sledování inteligentních a talentovaných osobností české Youtube scény. Pro mě tyto slečny zároveň představují imaginární kamarádky. Nesnáším ticho, když jsem doma sama. Proto si vždy ráda pustím své oblíbenkyně jako kulisu, a přitom se mi hned lépe existuje. Můžu se učit a dělat všechny nutné domácí práce a zároveň relaxovat. Ráda sleduji klasická dívčí beauty videa, hauly ale i různé vtipné sketche, pranky a let´s playe.


Gethelouk








Jako první musím vyzdvihnout beauty youtuberku Getthelouk, neboli slečnu Lucii Dejmkovou. Jedná se o mladou a krásnou dívku, která oplývá neuvěřitelně kreativními nápady a nebojí se hrdě vystoupit z moře české šedi a nudy. Doslova „hltám“ každé nové video, které vydá. Nejraději na jejím kanálu sleduji tutoriály a návody na líčení a také řadu videí pod názvem „Nákupy a novinky“, kde Lucka představuje své nové produkty. Jejích názorů a typů si velice vážím a řídím se jimi. Dokonce mě motivovala k tomu, abych konečně začala řádně dbát o svou pleť! Lucka je podle nejlepší český „beautyguru“. Jako bonus má neuvěřitelně příjemný, až „vrnivý“ hlas...




Teri Blitzen






Teri Blitzen, neboli Terka Hodanová je v součanosti se svými téměř 350 tisíci odběrateli nejsledovanější českou youtuberkou. Byla první dívkou, jejíž videa jsem začala sledovat (každé jsem viděla nejméně tisíckrát). Působila na mě velice příjemně, jemně, inteligentně a sofistikovaně. Terka točí beauty videa i různé vlogy, sketche a povídací videjka. Poslední dobou mi ale už moc nesedí a kvalita jejích videí šla rapidně dolů. Určitě na to má velký vliv to, že ji velké množství lidí sprostě uráží (po „youtuberštině hejtuje!“). Chápu, že pak nemá chuť ani energii točit. Nevadí mi, že už ji to nebaví. Spíše bych ocenila více upřímnosti.




PetraLovelyhair






Petra, úžasná milá dáma, oslňuje jejími krásnými makeup tutoriály podobně jako Getthelouk. Nesleduji ji tak často, protože spíše doporučuje produkty pro jinou věkovou kategorii než jsem já (20 let). Podle mě je její tvorba mířena spíše na zralejší ženy. Mám ji ale ráda, hezky se poslouchá a disponuje neotřelými nápady.




Lilian Voss






Neboli Martina, ráda „drbe“ ostatní youtubery, ale slušně, s vtipem a s nadhledem. Vážím si ji pro její upřímnost, poctivost a „prořízlý jazyk“. Nebojí se vyjádřit svůj inteligetní názor, ale zároveň objektivně a spravedlivě posuzovat (lidi, věci, situace). Má ráda pavouky, buldočky a křiváky. Pokud beauty sféra není zrovna Váš šálek kávy, pusťte si rozhodně Martinu. Pobaví Vás a zároveň i informuje o aktuálním dění na youtube.



Makyna016

 



Vlastním jménem Markéta Poláková, říká si Maky, je jedním slovem miloučká. Je to moc hodná, milá, rozumná a zajímavá dospívající slečna, která se ráda podělí s okolním světem o zážitky ze svého života formou vlogů, beauty tipy a triky nebo povídacími videi.




Roxxsaurus






Jedinou zahraniční youtuberkou, kterou jsem si pro Vás připravila, je Roxxsaurus. Mladá slečna, původem z Polska, aktuálně žije a pracuje v Londýně. Je mi sympatická jak hlasem, vzhledem (opravdu velice krásná), tak i svým skromným a jemným vystupováním. Na jejím kanále naleznete videa všech typů, od beauty po vlogy.

Trefila jsem se Vám do vkusu? Určitě klikněte aspoň na jeden z odkazů a podívejte se na jejich tvorbu sami! Občas sleduju i jiné slečny, ale tyto jsou mé nejoblíbenější. Můžete se těšit i na druhou část článku, kde se budu věnovat tentokrát klukům (mužům), které ráda sleduji!


Love

D. Doe

Žádné komentáře:

Okomentovat