čtvrtek 3. března 2016

Seznam mých životních přání

Často přemýšlím nad tím, co bych v životě neměla dělat, co dělám špatně a co bych měla změnit nebo úplně odstranit. A uvědomila jsem si, že jsem úplně zapomněla snít a přemýšlet o tom, co krásného bych mohla prožít. Dnešní článek pojímám tedy v duchu optimismu a slastného fantazírování. Doufám, že Vás jeho čtení potěší, inspiruje a zahřeje, tak jako hřál mě, když jsem ho vytvářela. Enjoy.

Přeji si:

1) ZAPLAVAT SI S DELFÍNY

Toto je nádherná představa sama o sobě, myslím si nejen pro mě, ale i pro velké množství ostatních lidí. Já se nikdy s moc zvířaty nemazlila, mám jenom pejska a šneky, ale na delfínech spatřuji cosi magického, fascinujícího...Něco, co ani já nejsem schopna neverbálně vyjádřit.



2) ZAZPÍVAT SI NA PÓDIU S MÝM OBLÍBENÝM ZPĚVÁKEM

Obdivuji velké množství rockových a metalových skupin již od svých pubertálních let. Když poslouchám jejich skladby, zavřu oči a představuji si, že jsem na koncertě. Zpěvák si mě vybere z tisíců jiných fanoušků a pozve mě na pódium. Obejme mě a společně zpíváme před masou lidí…

3) PODÍVAT SE NA DOSTIHY

Vždycky jsem se ráda dívala v televizi na Velkou Pardubickou. Ráda bych se někdy podívala i naživo na své oblíbence.



4) JET K NIAGARSKÝM VODOPÁDŮM

Tam bych se moc ráda někdy podívala s mým přítelem. Pohled na tyto vodopády má prý magickou moc…



5) NAVŠTÍVIT NP YELLOWSTONE

A když už bychom byli v Americe, můžeme rovnou jet do Yellostonu! Sice ho znám jenom z televize, ale i tak mi připadá nádherný...Snad mi nesežere medvěd.


6) VYSTUDOVAT ŽURNALISTIKU + PRÁCE


Mým snem je pracovat v časopise. Nechtěla bych nikdy dělat pro bulvár a podobné hnusy. Bavilo by mě pracovat pro módní, lifestylový, možná i pro vědecký časopis. Už jsem si podala přihlášky na dvě žurnalistické školy, tak snad klapnou přijímačky :)


7) ODSTRANĚNÍ JAZYKOVÉ BARIÉRY

Většina lidí, kteří mě znají, to asi vůbec netuší, ale jsem strašně stydlivá. Kdyby vyhlásili soutěž o největšího stydlína planety, v klidu bych se mohla směle přihlásit! Je pro mě hodně nepříjemné už jen mluvit česky s cizími lidmi, natož anglicky…Katastrofa. Není to o tom, že bych anglicky neuměla. Myslím si, že mé znalosti odpovídají úrovni B1, což není špatné. Ale když mám něco říct, udělá se mi knedlík v krku a „krchchch“. To je tak jediný zvuk, co vydám. Moc bych si přála to změnit a mluvit plynule anglicky.

Žádné komentáře:

Okomentovat