pondělí 7. března 2016

Ellie - Láska mého života

Pokud by Vás to zajímalo, ano, mám přítele (takže lásky mám ve svém životě až až). Ale jsou tomu již tři roky, co se v mém životě vyskytuje tvoreček, který mi dokáže rozzářit každý den. Jmenuje se Ellie.

Ahoj, jmenuju se Ellie a jsem hrdým příslušníkem rodiny yorkshirských teriérů. Náš rod pochází z Anglie, konkrétně z Yorku. Původně jsme byli vyšlechtěni za účelem lovu krys (haf, haf, já ulovím jedině svou plyšovou), ale dnes tvoříme jednu z nejrozšířenějších skupin domácích mazlíčků (nebo spíše domácích povalečů). 




Já jsem se narodila v Blovicích. Mám dvě sestřičky a moc hodnou maminku. Bohužel si na ně už moc nepamatuju. Když mi bylo šest týdnů, přijela si pro mě má nová rodina dvounožců. Maminka a Daninka. Ale líbily se mi. Měly vysoké hlásky, jemné ruce a hezky na mě mluvily. 

Myslela jsem, že přijely jenom na návštěvu. Byla jsem vyděšená, když mě naložily do velké plechové obludy na čtyřech kolech! Obluda zavrčela, dveře komnaty se uzavřely a my uháněly neznámo kam. Byla jsem vyděšená, ztracená, nešťastná a bolelo mě bříško. Volala jsem maminku, ale ta mi neodpovídala…

Asi po dvou hodinách cesty jsme dorazily k velké šedivé vile. Tak tady budu od dnešního dne bydlet. Dvounožci mě okamžitě táhli dovnitř, ale já nechtěla. Strašně mi bolelo bříško, tak jsem jim naprotest aspoň pozvracela kuchyňskou podlahu! První den byl zkrátka naprosto otřesný…




 Nakonec jsem si ale na svůj nový život zvykla. Do mé rodiny tedy přibyli další noví dvounozí členové. Maminku a Daninku již znáte. Dalším byl Jakoubek, Péťa, babička a dědeček. Všechny je mám moc a moc ráda. Kdykoli se mi zachce, stačí jenom písknout a mé služebnictvo nastoupí a obskakuje mě!

Má denní rutina začíná tím, že se v šest ráno posadím na postel a houkám na Mamušku, aby mě pustila nahoru. Babi s dědou mi totiž každé ráno dávají masové kroužky a ty já moc ráda (mňam, mňam) a samozřejmě mi také dopřávají mou první dávku drbání za den. 




 Po návratu od drbací roty se ještě rozvalím na křesílku, případně si lehnu do postele, dokud nenastane čas procházky s Daninkou. Jak ráda očmuchávám rohy a štěkám na lidi!


 


































Po procházce si musím umýt tlapičky a občas dostanu i nějakou malou odměnu, pokud jsem se chovala slušně a udělala bobeček. Pak je čas na odpočinek.




V průběhu dne si pravidelně odskakuji k bábušce na nějakou tu mlsku či podrbání a chrupám na gauči (slastný to život). Nejvíce se ovšem těším na okamžik, kdy se moji miláčci vrací domů! V takovém případě je celé olížu, oslintám, pletu se jim pod nohy a střílím po nich granule. Prostě je miluju!


 


Jsem šťastná, když mi dopřejí více procházek denně. Někdy ale umím být taky pěkný lenoch! Ráda imituji předložku.




Když je čas jít si lehnout , s oblibou prudím a snažím se neúnavným houkáním a ňafáním dobýt do postele (tohle většinou zabírá). Během noci střídám svá stanoviště s velkou oblibou. Sice jsem anglická lady s vybranými způsoby, ale mám v sobě i kus prodejné dívky.

Můj život je zkrátka pohádkový…

Asi jste díky tomuto textu pochopili, jak moc je pro mě Ellie důležitá. Je to mé nádherné sluníčko a moc ji miluji. Co říkáte na Elinku? A jakého máte domácího mazlíčka Vy? Určitě mi můžete napsat do komentářů! Budu se těšit.

Love
D. Doe

2 komentáře:

  1. Taky bych si přála čtyřnoého štěkavého kamaráda, přece jen umí jejich blbnutí zvednout člověku o něco víc, než je tomu u kočiček 😊 Elinka je krásná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě až to bude možné, budeš mít i ty svého ňafajícího přítele :)) Eloušek děkuje

      Vymazat