úterý 1. března 2016

Nákup na eshopu parfums.cz


Vážení čtenáři,

vítám Vás u prvního článku na mém blogu. Rozhodla jsem se zhodnotit eshop www.parfums.cz, ze kterého jsem si objednala několik produktů dekorativní kosmetiky. Dále bych ráda porovnala jednotlivé produkty a případně vyzdvihla jejich klady.

Objednávku jsem učinila v pondělí večer a balíček mi byl doručen ve středu ráno, což je podle mě přímo „blesková rychlost doručení“, oproti jiným eshopům, které jsem vyzkoušela v minulosti. Cena poštovného byla 89,- Kč, což sice není zrovna malá částka, avšak naleznete obchody, kde budete muset platit mnohem vyšší poštovné.

Objednala jsem si tyto produkty:

Nars – tekutý makeup pro rozjasnění pleti
EOS – balzám na rty
Rimmel – matující pudr Stay Matte
Bourjouis – tvářenky

Každý produkt si hezky jednotlivě probereme, rozeberu jeho vlastnosti a nesmí chybět samozřejmě cena a odkaz!





Makeupová rodinka




Nars – tekutý makeup pro rozjasnění pleti

Objednala jsem si odstín Siberia (ano, jsem klasická bledulka). Tento odstín sedí mé pleti opravdu krásně, je jemný, s narůžovělým nádechem a dodává pleti velmi křehký, až téměř porcelánový vzhled. Původně jsem chtěla matující makeup, ale bohužel jsem nenašla žádný takový, který by mě zaujal. Bála jsem se, aby tento makeup nebyl na mě mastný, ale mé obavy byly naprosto zbytečné!

Makeup má lehkou a velmi řídkou konzistenci. Není tedy příliš hutný a dovolí vaší pleti přirozeně dýchat. Zároveň poskytuje pleti dostatečné krytí. Perfektní kombinace! Stačí ho ráno jednou zapudrovat, a vydrží celý den. Když jsem si ho poprvé vzala, všichni mi ten den chválili, jakou že to mám krásnou pleť.

Tento „Narsovský poklad“ se ukrývá ve skleněné lahvičce s černým plastovým víčkem. Balení je krásné, minimalistické a elegantní. Jediné, co mě velice zklamalo, je fakt, že neobsahuje pumpičku. Aplikace makeupu při líčení je proto mírně diskomfortována.

Ale mé nadšení nedokáže nějaká blbá pumpička zničit, tento makeup bych si určitě pořídila znovu!

Odstín: Siberia (6040)

Cena: 659,- Kč (standartní cena 1300,- Kč)





Fešák





EOS – balzám na rty

EOS mánie již postihla i mě! Během několika mála dnů jsem zhlédla nespočet videí s jediným tématem – EOS, EOS, EOS! Někdo je považuje za zázračné, někdo říká, že se jedná pouze o dobře vymyšlenou marketingovou masáž. Rozhodla jsem se je otestovat sama.

Nemohla jsem se rozhodnout, jakou příchuť si vybrat. Nakonec jsem se rozhodla pro Blackberry nectar (Ostružinová šťáva). Balzámek dorazil pěkně zabalený. Již na první pohled mě upoutalo nádherné fialkové balení s rozkošnými světlými proužky. Když jsem si k němu poprvé přičichla, ucítila jsem nádhenou vůni. Připomíná mi kombinaci borůvek, ostružin, malin a možná jahod? Je velice slaďoučká, ale zároveň jemná a nevtíravá. Velice se mi líbí.

Asi jsem úchylná, ale od první chvíle se s ním natírám snad každou hodinu. Stačí, abych ho jen přiložila na rty, a cítím, jak se rozpouští jako máslíčko. Je na rtech velice příjemný, nevytváří žádný ošklivý povlak. Hydratace je také ucházející.

Určitě si brzy pořídím i jinou příchuť. Zaujal mě design obalu a nádherná vůně. Na složení EOSu můžete očekávat samostatný článek.

Příchuť: Blackberry Nectar

Cena: 155,- Kč











Rimmel – matující pudr Stay Matte

Upřímně, tento pudr jsem si přihodila do košíku jednak kvůli ceně a jednak kvůli kladným recenzím. Potřebovala jsem zkrátka nový transparentní pudr. Balení je pěkné, v samotném pudru je vyražen znak korunky (jestli jsem to správně pochopila). Dostatečně zmatní pleť a dobře zafixuje makeup. Jsem spokojená.

Odstín: transparentní

Cena: 61,- Kč

Odkaz: http://www.parfums.cz/rimmel/stay-matte-pudr/









Bourjouis – tvářenka

Do tohoto okouzlujícího drobečka jsem se na první pohled zamilovala! Vybrala jsem si odstín Rose Frisson, což je trošičku tmavší korálově růžová. Ideální odstín na zimu. Balení je slaďoučké, rozkošné a zavírá se na magnetek. Obsahuje také malý štěteček, který je ale velice drsný (okamžitě skončil v šuplíku) a zrcátko.

Velice se mi líbí a koupila bych si ji znova, už jenom kvůli tomu nádhernému obalu.

Odstín: Rose Frisson (54)

Cena: 192,- Kč




























 Zhodnocení nákupu

Se všemi produkty jsem velice spokojená, koupila bych si je znovu. V nejbližší době plánuji další nákup na eshopu www.parfmus.cz. S jejich službami jsem velice spokojena a mohu Vám vřele doporučit zde nakupovat.


Love
D.Doe

2 komentáře:

  1. Danny, ten EOS je krásnej, láká mě čím dál tím víc, odrazuje mě akorát ta cena...jinak díky za recenzi...Bourjoist tvářenku mám taky,je roztomilá,ale nepřijde ti míň pigmentovaná?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, mě původně ta cena taky dost odrazovala, ale chtěla jsem ho aspoň vyzkoušet. Co se týče té tvářenky, ano, není zase tak dobře pigmentovaná, ale vzhledem k tomu že si dávám i bronzer, tak mi to postačí. Stačí v ní jen trošku víc vykoupat štětec.

      Vymazat