středa 9. března 2016

Makeup tutoriál - Líčení s paletkou UD Vice 2

Ahoj,

vítám Vás u premiéry svého prvního oficiálního tutoriálu! Dostalo se mi té cti pracovat s paletkou od Urban Decay (ooo bože, díky). Vděčím za to mé kamarádce Nikče, na které jsem tento tutoriál vytvářela. Moc jí děkuji za to, že jsem si mohla její paletku vyzkoušet. Já žádnou od UD nevlastním, ale tajně sním o Vice 3, která již bohužel není na trhu k sehnání. Vice 2 mě ovšem také ohromila!




Paletka je velice pěkně sestavená. Obsahuje světlé i neutrální stíny, „blendící“ světle hnědou a matnou černou. Zároveň disponuje pestrou škálou modrých, fialových a zelených tónů, se kterými si můžete nádherně vyhrát a vytvářet stále nové barevné kombinace. Velice se mi líbí stín Shellshock. Jedná se o nádhernou stříbrnou barvu, která se perfektně hodí na rozjasnění vnitřních koutků oka.






Co se týče kvality stínů... Nemohu si je vynachválit. Pigmentace je perfektní, neuvěřitelná, bezkonkurenční. Štětec stačí jen jemně namočit do stínu a máte na víčku nádhernou sytou barvu, která Vás oslní svou intenzitou a leskem. Konzistenci bych popsala jako jemnou, máslovou a velmi poddajnou – tím myslím to, že se se stíny perfektně pracuje. Netvoří hrudky, opadávají minimálně.

Teď již k samotnému líčení. Nikol je světlý a jemný typ, má nádherné sytě modré oči a nemá je vůbec zapadlé. Proto jsem se rozhodla použít modré a fialové tóny, které z jejích očí dokážou vytáhnout modrou a tím je ještě více zvýraznit.

Na celé pohyblivé horní víčko jsem použila stín Betrayal. Betrayal bych popsala jako zvonečkově fialkovou barvu, se silným kovovým leskem. Není příliš tmavá, proto jsem ji použila jako základní stín. 






 Na střed víčka jsem aplikovala Madness, což je překrásná petrolejově modrá barva, házící silné odlesky. Navíc obsahuje třpytky, které zvýrazní střed víčka. To dodá našeho líčení více plastický vzhled a oko se bude zdát kulatější a celkově výraznější.






Neodolala jsem a vnější koutky jsem začala ztmavovat stínem Woodoo. Woodoo je dle mého názoru nejkrásnější stín z celé paletky. Okouzlující tmavě fialová se stříbrným třpytem.





 
Aby okraje celého líčení nepůsobily tvrdě a hrubě, ztrácím fialovou ve vnějším koutku jemnou hnědou jménem Rewind – perfektní stín na ztrácení a zjemnění celého líčení. Jemně, něžně a pomalu, ztrácení vyžaduje čas a trpělivost, pokud chceme dosáhnout perfekních jemných přechodů.

Stejnými stíny jsem paralelně orámovala i spodní linku. Líčení jsem si dovolila udělat hodně „nafouklé“ a vytáhlé do stran, protože k Niki tvaru očí se to podle mě hodí.

Horní linku jsem orámovala stínem Smokeout – krásnou barvou kouře (dokonale výstižný název), šedi a černi. Není úplně matná, obsahuje malinké třpytky – to našemu líčení ovšem vůbec nevadí! Linka nemusí být úplně precizní, dominantou na očích je modrá.






A samozřejmě nesmíme zapomenout rozzářit vnitřní koutky stínem Shellshock! V životě jsem neviděla krásnější stříbrnou.





A máme hotovo! Nikča mě pak také líčila, ale já měla celou dobu zavřené oči, takže nevím, jaké stíny používala. Ale celkově vytvořila takový mírnější a jemnější look tvořený růžovými a zelenkavými tóny.



 






Doufám, že se Vám můj tutoriál líbil. Myslím si, že Nikče velmi sluší modré a fialové stíny. Vlastníte
také nějakou paletku od UD? Případně jakou a jak moc jste s ní spokojení (spíše spokojené, předpokládám, že normální chlapi si stíny nedělají)?



Love
D. Doe

Žádné komentáře:

Okomentovat