pátek 1. dubna 2016

Kosmetický HAUL


Ahoj,

vítám Vás u svého dnešního článku!

Při své poslední návštěvě Prahy jsem navštívila jsem své oblíbené OC Chodov. Jedná se o jedno z největších obchodních center v České republice, ve kterém nakupují s oblibou nejen občané Prahy, ale i lidé z blízkého okolí. Můžete zde navštívit nejrůznější obchody s oblečením (Zara, Lindex, New Yorker), parfumerie nabízející dražší kosmetiku (Sephora, Douglas, Inglot) nebo se jen tak pokochat v obchůdcích se smíšeným zbožím, či ochutnat dobroty v místních kavárnách a restauracích.

S velkým nadšením jsem zamířila do místní DM drogerie a udělala jsem zde tentokrát docela velký nákup. Přestože se nepovažuji za žádného nákupního maniaka, má peněženka byla najednou dočista prázdná!





 Syoss - řada Strengthening (šampon, balzám a péče)
 
Jako první jsem se rozhodla ulovit nějaký nový šampon a péči na vlasy. Přestože jsem kudrnáč, mé vlasy jsou velmi jemné a rychle se mastí. Potřebovala jsem vyzkoušet nějaký nový šampon. Zaujala mě řada od značky Syoss, která by měla obsahovat keratin a zaručuje zázračné navrácení elánu slabým a splihlým vlasům. To zní jako pohádka pro mé vlásky! Balení o obsahu 500 ml seženete za 95,- Kč, péče o stejné ceně obsahuje 200 ml.





 Garnier - micelární voda
 
Dalším mým úlovkem se stala micelární voda od Garnieru! Akorát mi došel odličovač a nutně jsem potřebovala nový. Jedna položka na Wishlistu může být odškrtnuta.





 Essence - The Metals lak (tyrkysový)
 
Splnila jsem si sen a koupila jsem si nový tyrkysový lak, tentokrát tento krásný metalický od Essence, který jsem obdivovala už v jiné drogerii. Miluji všechny odstíny modré a tyrkysové jak na oblečení, tak i na nehtech. Krásné, že?


Azurové moře


 Maybelline NY - Baby Skin
 
Když už jsem si pořídila i svůj první pořádný makeup, zatoužila jsem i po kvalitní bázi, která by přišla pod něj! Na radu blogerek jsem zakoupila „dětskou prdýlku“ od Maybelline. Uvidíme, jak se osvědčí.





Essence - Make Me Brow
 
Úpravu mého „téměř neexistujícího obočí“ jsem nikdy moc neřešila, používala jsem nějakou neznačkovou hnědou tužku na jeho zvýraznění. Rozhodla jsem se vyzkoušet tuto „miniřasenku“ na obočí. Existují dvě verze, jedna světlejší pro blondýnky a tmavší pro brunetky. Krásně obočí rozčeše, dodá mu barvu a pěkně ho zafixuje. Manipulace s kartáčkem je jednoduchá a velmi příjemná. Jsem nadšená!


























Dermacol - Angelash řasenka
 
Posledním členem mé kosmetické sbírky se stala nová řasenka od Dermacolu, nevinnější sestřička slavné Devilash. Zatím jsem ji zkoušela jenom dvakrát, ale bohužel asi moc velké kamarádky nebudeme. Má sice velice pěkný, hustý kartáček, ale řasy slepuje. Zároveň je ale dovede pěkně zvýraznit a dodá jim „černou eleganci“. Uvidíme, možná se s ní musím ještě naučit lépe pracovat.


Nevinná fešanda

Pěkný kartáček

 
Možná se Vám můj HAUL zdá poněkud chudý, ale já opravdu nejsem zvyklá moc utrácet. Raději šetřím a slintám!

Zakoupili jste si také nějaký hit poslední doby v DMku? 

 
Love
D. Doe




2 komentáře:

  1. Och ten lak! A doufám, že bude recenze na Baby skin 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už mohu o Baby Skin říct, že je to úžasný vynález! Nevím, jestli takhle dobře fungují všechny báze pod makeup, ale dělá to naprosto nádhernou pleť :)

      Vymazat