pondělí 18. dubna 2016

A zase ta reklama...



„Píp, píp, píííííííp!“, budí mě můj Iphone od značky Apple. Promnu si unavené oči, zívnu a podívám se na obrazovku, kde na mě vzápětí vyskočí reklama na zázračný šampon, který udělá Vaše vlasy objemnější. Unavena a znechucena, skopnu ze sebe peřinu značky Lacoste a shodím na zem pyžamo od Calvina Kleina.

Došourám se pomalu do koupelny, popadnu kartáček a „bílou bělejší, Vaše zuby budou náhle čistější“ si pomalu čistím svůj chrup.

Po krátké sprše a snídani, vybavena tričkem vypraným v Pervolu a „Rexonou, která tě nezradí“, se vydávám na cestu do práce. Naskočím do auta, jedu jako ďábel, protože mám palivo, které to „zaručeně umí rozjet naplno“ a sleduji míhající se okolní plakáty, které na mě křičí : „Sleva! Levnější! Kupte! U nás nakoupíte nejlépe! Výprodej!“. Do ucha mi náhle zařve megafon z rozhlasu: „Kaaaauuuuflaaand!!!“. V šoku praštím hlavou o volant a mašina mi chcípne. No jo! Vždyť si ještě musím koupit svačinu!

Plna odhodlání vyrážím do „Kaufu“ pro „to nejlepší pečivo pro Vaše děti“. Parkuju, a ejhle, málem přejedu jednu babču, druhou babču, jejda, já zapomněla, je čtvrtek! Důchodci pořádají ranní atak na zlevněný olej a mouku!

Pomalu, nenápadně vstoupím dovnitř a zamířím k regálu s rohlíky. Není to snadné, prodírat se mořem agresivních důchodců s nebezpečnými francouzskými holemi a cvakajícími falešnými zuby!

Áááá, mám ho, a mohu zamířit k pokladnám. Cestou ještě přibalím Orbitky „pro Váš svěží dech“. Pár babek mě ještě přerazí hůlkou, ale já se nevzdávám, bojuju, a už jsem u kasy! Zaplatím a sprintuji rychle k autu.

Ptáte se, kam ten spěch? Myslíte, že mi vadí staří lidé? Ne, to se jen snažím uniknout před všudypřítomnou reklamou, která na mě útočí ze všech stran a ukazuje mi své ostré zuby podvodu a švindlířství. Jsem jedna z mnoha obětí konzumu. Je zbytečné klást odpor, jsem chycena v pasti a nemohu ven.


Love
D. Doe

3 komentáře:

  1. Božínku, to je skvěle napsaný! Milujeme tě Danny!

    OdpovědětVymazat
  2. Někdo sem napsal komentář, a já, technický antitalent, jsem ho omylem smazala, než jsem si ho stihla přečíst. Omlouvám se tomu dotyčnému a děkuji za přečtení.

    OdpovědětVymazat