čtvrtek 21. dubna 2016

Fenomén jménem EOS


 Není tomu tak dávno, kdy se jako lavina rozšířil trend používání EOS balzámů ve světě kosmetiky, a ano, i já jsem mu podlehla. Značka EOS již několik let zaznamenává velké úspěchy - kladné recenze, obdivné vzdechy, davy spokojených zákazníků. Co je na nich tak vyjímečného?

Není divu, balzámky již na první pohled působí velice atraktivně, elegantně a přitahují pozornost. Vajíčkové balení je zkrátka rozkošné, tomu nemám co vytknout. Je pěkně pevné a tvrdé, takže ho můžete nosit v kabelce bez obavy, že by se mohlo poškodit. Chválím také zavírání, dosedne přesně tam, kam má, balzám se Vám proto nemůže ani otevřít v kapse/kabelce jako ty obyčejné, tyčinkové.

Dalším kladem, kterým tyto balzámy disponují, je naprosto nádherná vůně. Já zatím vlastním pouze jeden, příchuť Blackberry Nectar. Když si k němu přivoním, cítím směs čerstvých ostružin s jiným bobulovým ovocem. Aroma není vlezlé, je opravdu lehké a nepůsobí chemicky. Velice příjemné je, že na rtech zanechává i jemnou slaďoučkou chuť, takže když si je po použití olíznete, skvěle si pochutnáte!



 zdroj obrázku ZDE

Hydratuje podle mě dostatečně, tak, jak by kvalitní balzám měl. Používám ho dva měsíce, a za tu dobu cítím možná změnu v tom, že mé rty jsou hebčí a jemnější. Sympatické je na nich i to, že nevytváří na povrchu rtů žádnou tlustou mastnou vrstvu. Kdepak, hezky teplem taje jako máslíčko a rychle se vstřebává. Zanechá na rtech jen svěží pocit. Já jsem s ním naprosto spokojená a plánuji si pořídit i další příchutě.

Co mě ovšem neuvěřitelným způsobem irituje, jsou reakce uživatelek na složení těchto balzámů, když se je „pokouší“ zrecenzovat.

Na internetu naleznete velké množství informací o složení balzámů. Výrobce uvádí, že obsahují bambucké máslo, kokosový olej, olivový olej, včelí vosk a vitamin E, to je samozřejmě v pořádku. Dále uvádí, že balzámy jsou 100% přírodní a z 95% organické. Nemusíte být chemik, abyste těmto pojmům rozuměli.
Žádný průmyslově vyráběný výrobek nemůže být stoprocentně přírodní. Chápu, že tomu věří možná tak děti, které sledují Medvídka Pú. Jak řekl můj přítel (chemik), 100% přírodní je možná tak banán, který si utrhnete v džungli. Dále, pojem organický neznamená BIO, přírodní, ani další vaše smyšlené "úžasňákoviny", slečny blogerky. Pokud jste absolvovaly minimálně základní docházku (doufám), měly byste vědět, že látky se dělí na organické (lipidy, sacharidy, proteiny) a anorganické (šutry atd.). Každý balzám je organický! I ten, který je z vazelíny. Vazelína je ropný produkt, ropa vznikla z odumřelých těl rostlin, jedná se tudíž o organickou látku. Netvrďte mi, že ostatní balzámy jsou anorganické... To je podle vás vyrábí z křemičitanů?

Netrefuji se ani tak do toho, co uvádí výrobce. Ten se pouze snaží vydělat tím, že své produkty označí termíny, které téměř magicky přitahují nepřemýšlející část populace. Já nemám ráda lidskou hloupost a naivitu, kterou lidé projevují, když si tyto pojmy čtou a jásají nad nimi. A pak si myslí, že se jedná o jedinečný výrobek.

Balzámy EOS jsou sice skvělé a mě se prostě líbí, protože jsou stylové, ale jejich složení za zázračné nebo nějakým způsobem za převratné nepovažuji. Ano, určitě jsou lepší než obyčejná tyčinka z vazelíny (navíc způsobují u dlouhodobých uživatelů závislost na jejich dokonalé vůni). Ale Vaše rty nespasí svou "organičností"!


Love
D. Doe


2 komentáře: