úterý 12. dubna 2016

Spotřebováno!

 
Ahoj,

vítám Vás u prvního dílu Spotřebována! Tímto formátem jsem se inspirovala u své nejoblíbenější
youtuberky Getthelouk. Podstatou Spotřebována je ten fakt, že si schovávám obaly od spotřebovaných kosmetických produktů, abych je následně mohla zrecenzovat (jednu plnou tašku za určité období). Pohodlně se usaďte, a jdeme na to!

Taška přímo přetéká

Průměrná tříměsíční spotřeba kosmetiky

 
Na první fotce můžete vidět, že nezapomínám ani na vzorečky. Perfektně se hodí na cestování, nemusíte se díky nim tahat s těžkými pikslami! Moc ráda používám vzorky kondicionérů, které bývají součástí barev na hlavu (Loreál).


Vzorečky

 
Co se týče zástupců z řady dekorativní kosmetiky, nejrychleji spotřebovávám rozhodně řasenky a laky na nehty! Svou nejoblíbenější řasenku „Collosalku“ jsem si teď kupovala už asi potřetí. A konečně jsem po čtyřech letech vyhodila starý pudr a dokopala se k nákupu nového!


Dekorativka

Šampony řady Fructis od Garnier mohu vřele doporučit. Podle mně se hodí pro všechny typy vlasů. Rozhodně Vám udělají lepší službu než většina jiných šamponů z drogerie. Pokud patříte mezi hrdé majitelky kudrnaté a bujné kštice, rozhodně Vám doporučuji vyzkoušet stylingový krém (gel) pro vlnité vlasy od Baley. Nádherně od sebe vlasy oddělí a po namačkání prsty vytvoří krásné pravidelné lokýnky. A to jsem vyzkoušela velké množství gelů a sprejů přímo od kadeřnice! Toto je mnohem kvalitnější, efektivnější a zároveň levnější varianta.


Produkty na vlasy

Co se týče odlakovačů, je mi celkem jedno, který používám. Hlavně když funguje tak, jak má!



 
Na co si ovšem potrpím, jsou kvalitní antiperspiranty. Více jsem si oblíbila jejich kuličkovou variantu. Ovšem Cien a jejich „kuličkosmradomazlosajrajt Madam Smraďour" mě bytostně zklamaly! Po jeho použití jsem si připadala strašně ulepeně a nepříjemně, nemá žádné antiperspirační účinky. Již nikdy více.



 
Mazadel na tělo mám doma mraky! Nebýt Lou, asi bych se nikdy moc nedonutila k jejich spotřebovávání. Nyní si však svou večerní rutinu nedovedu představit bez důkladné hydratace pokožky po koupeli. Na suché a popraskané dlaně se mi nejlépe osvědčila měsíčková Indulona. Na celkovou hydrataci pokožky nejraději používám tělová másla. Másla od značky Extracs omamují naprosto fascinující vůní, krásně se roztírají a dodají Vaší pokožce sametovou hebkost.



 
Ze sprchových gelů mám nejraději ty od Dermacolu. Už mám doma další, tentokrát "rozpustilého citronka". Líbí se mi jejich gelová textura a oslňující svěží vůně. Když se s nimi umyji, cítím se jako znovuzrozená. Jako kdyby mě polil živou vodou.


Odličovače od Garnier nikdy nezklamou. Neštípou, nedráždí oči a dobře odstraní makeup i řasenku.



 
Suché šampony jsem dřív používala hodně často. Šetří čas i energii, kterou byste museli vynaložit na dřívější vstávání a ranní mytí vlasů. 



 
A samozřejmě nesmí chybět odličovací tamponky, které tvoří nezbytnou součást kosmetické výbavy každé moderní ženy!




Řekla bych, že na to, že se jedná o tříměsíční sbírku, je poměrně výživná. Trpíte také touto "křečkovací úchylkou"? Jak se daří spotřebovávat Vám?


Love
D. Doe

Žádné komentáře:

Okomentovat