pondělí 11. dubna 2016

Kosmetická recenze - Sleek paletka Enchanted Forest

Ahoj,

vítám Vás u své první kosmetické recenze! Ráda bych Vám dnes představila novou váženou členku mé kosmetické sbírky, paletku Enchanted Forest od značky Sleek! Paletku mi přivezla jako dárek z Londýna má kamarádka Nikča. Za to jí moc děkuji. Od Sleeku již vlastním jeden produkt, konturovací duo, a nemohu si jej vynachválit. Ani jinak tomu nemůže být v případě této krásky!

Velice se mi líbí jednoduchý a elegantní obal paletky, aneb v minimalismu se skrývá síla. Paletka je velmi bytelná a pevná, tudíž bude vhodná i na cestování. Uvnitř ukrývá velké a pěkné zrcátko.




Nyní se můžeme blíže podívat na její barevné spektrum. Skládá se zejména z fialových, cihlově rudých a zelenkavých tónů. Je velice variabilní, nabízí nám všemožné kombinace barev. Můžete s ní vytvořit jak extravagantní výrazné líčení, tak i jemný denní makeup.

Pigmentace je naprosto perfektní u všech stínů. Stačí jen jednou přejet prstem po jejich povrchu a získáte nádhernou sytou barvu. Mají příjemnou, máslovou texturu.


Kouzelný les


Prvním stín v horní řadě paletky se jmenuje Glass Slipper. Jedná se o krémově bílou barvičku, která se bude hodit na celé víčko jako základ u nenápadného líčení. Případně by se dala použít na ztrácení. Vím, že na fotce není téměř vidět. Je to taková ta nenápadná barvička, která splní službu, a ani nevíte, že jste ji použili! Výsledný dojem líčení ale dokáže pozvednout na vyšší level.


Glass Slipper


Druhým stínem je Beatrice. Beatrice mě již na první pohled okouzlila. Měla jsem strach, aby na víčku nevypadala uplakaně, ale mé obavy byly zbytečné. Pigmentace je výborná, přestože se jedná o matný stín. Červenými stíny jsem se nikdy nelíčila, nyní je čas to změnit!


Beatrice


Perla je trošičku do lila, i když na fotce vypadá stříbrně. Disponuje nádherným kovovým leskem a opět skvělou pigmentací. Dala by se použít samostatně na celé víčko nebo na projasnění koutků.


Perla


Fairy Godmother je úžasná fešanda, umím si ji představit jako samotný stín přes celé víčko, doplněný černou linkou. Bezvadný look na každodenní nošení!


Fairy Godmother


Nyní se dostáváme k mému nejoblíbenější stínu. Grand Duke se sice na první pohled tváří v paletce jako temně modrá, při aplikaci na kůži ale odhalí svůj okouzlující purpurový třpyt. Pigmentovaná je asi nejlépe ze všech stínů.


Grand Duke


Horní řadu uzavírá krasavice jménem Grizella, poněkud zastřená olivově hnědá, vhodná barvička na nenápadné neutrální líčení.


Grizella


Sedmým stínem z paletky je rozkošná Pumpkin. Nádherná zářivá zlatá, dá se krásně použít do vnitřních koutků nebo třeba jako linka.


Pumpkin


Prince Charming pochází z rodu matných stínů. Jedná se o krásně zastřenou petrolejově modrou barvičku.


Prince Charming


Happily Ever After, nádherná stříbřitá barvička. Perfektní pro rozjasnění. Obsahuje špetku zeleného a modrého třpytu.


Happily Ever After


Anastasia je takovým tmavším dvojčetem již zmiňované cihlovky Beatrice. Ana je trochu více do bordó a do růžova. Díky tomu, že jsou obě matné, se dají skvěle kombinovat. 


Anastasia


Zelená Daphne oplývá oslňujícím půvabem a elegancí. Připomíná mi nějaký drahý, vzácný nerost, nebo zelenkavě průzračnou mořskou hladinu.


Daphne


A poslední dámou na našem seznamu je Lady Tremaine, tmavě hnědá s načervenalým třpytem.


Lady Tremaine

 
Na závěr bych Vám ráda ukázala, jak jsem se nalíčila s touto paletkou. Měla jsem chuť na něco odvážnějšího a výraznějšího. Kombinací Beatrice a Anastasie jsem stínovala celé pohyblivé horní víčko. Daphne v záhybu oka dodala líčení na umírněnosti. Zlatá Pumpkin ve vnitřních koutcích celé líčení rozzářila. Nakonec jsem víčko obtáhla černou linkou, abych oddělila červenou od bělma. Pokud bych tento krok vynechala, cihlová by mohla „vytáhnout“ rudé žilky a oči by pak působily unaveně.






Celkově hodnotím paletku rozhodně kladně! Jsem nadšená jak z kombinace a sytosti barev, tak z jejich výdrže a pigmentace. Určitě to není má poslední „Sleečí paletka“.

Vlastníte také nějakou paletku od Sleeku?


 Love
D. Doe 

2 komentáře:

  1. Já mám od Sleeku paletek asi pět, a z těch novějších co nemám se mi jich ještě kupa líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám pořád zatím jen tuhle, ale jsem s ní moc spokojená 😊 a která se ti líbí asi nejvíc?

      Vymazat