pondělí 29. ledna 2018

Spotřebováno 6



Milí čtenáři,

vítám Vás po "tradičním půlroce" u nového (šestého) dílu Spotřebována. Taška s bordýlkem již doslova přetekla, tudíž je načase se odvážně ponořit do jejích temných hlubin. Nebojte, při této těžké misi nikdo nepřijde k úhoně 😏.




Produkty na vlasy

Jak jsem zpočátku milovala šampon i kondicionér od Matrix Total Results (Curl Please), tak jsem je i na konci jejich dopoužívání nesnášela. Nevím, jestli se něco stalo s produktem, s mými vlasy, nebo s vodou, která doma teče z kohoutku, ale náhle jsem po začala mít po umytí slepené až nechutné vlasy. A čím déle jsem Matrix používala, tím to bylo horší, takže jsem to nevydržela a obě lahvičky letěly do tašky 💢💣.


Oproti tomu Garnier Fructis (Densify Strengthening Shampoo) mi vykonal dobrou službu jako vždy, ačkoliv stojí asi třetinu ceny Matrixu.




Sprchové pěny

Ano, kupodivu vám neukážu dnes žádný klasický sprchový gel, ale dvě sprchové pěny Hema. A opět se nekonalo příliš velké nadšení. Možná jsem správně nepochopila smysl tohoto typu produktu, ale nevyhovoval mi. Pěna se z lahvičky nedala ani dobře vytlačit, musela jsem pořádně zabrat, a i taková drobnost ubírá v mých očích výrobku na sympatii. Ráda bych šla s dobou, ale asi mi srdce velí zůstat u zažité "gelové rutiny".




Mazadla na tělo i na ruce

Protože jsem pěkná sušenka, má pleť potřebuje pravidelně promazávat. Po měsících usilovného tréninku jsem se vybičovala k tomu, že si každý opravdu poctivě mažu každý večer celé tělo a několikrát denně ruce. Nepříjemnou povinnost jsem přetransformovala v uklidňující rituál a s tím stoupla i má spotřeba mazadel. Vypotřebovala jsem velké balení mandlového tělového mléka od Body Tip a lahvičku (opět mandlového) mléka od Yves Rocher. Druhé zmíněné jsem již nenašla v prodejně ani na eshopu, ale pane bože... v životě jsem se ještě nemazala něčím lepším 💗. Vonělo jako lahodný mandlový koláč s domácím marcipánem. 

Ruce jsem přes zimu hýčkala krémem od Dove (Cashmere Comfort) a arganovým krémem/maskou La Luxe Paris.




Odličování a péče o pleť

Co se týče odličování, nemůže ve Spotřebovánu chybět můj oblíbený jemný odličovač s chrpou Yves Rocher. Bezkonkurečně se jedná o nejlepší odličovač, jaký jsem kdy zkoušela – na stole již stojí další otevřené balení.

Garnier Essentials odličovací ubrousky jsem si koupila pro stavy nouze, kdybych náhodou přespala mimo domov, nebo pro případy totálního vyčerpání, kdy se večer zmůžu jen na to, že sebou plácnu do postele a tvář si otřu tímto zázrakem. Svou roli plnily dobře. 




Květinová voda Saloos (rosalina) se nenápadně, avšak silně vetřela do mé přízně a nyní si neumím svou denní pečující rutinu bez květinových vod. 

Každý z nás by si měl občas dopřát chvilku jen a jen pro sebe a pro tyto krásné okamžiky se bezvadně osvědčila melounová pleťová maska od Baley. Toto balení je sice určeno na dvě použití, ale mě vystačí asi na osm. 

Díky bráchovi jsem získala možnost vyzkoušet i dražší krém na pleť, konkrétně od Skincode. Bohužel neurazil, ani nenadchl. Možná bych ho ocenila více ve zralejším věku. Každopádně byl ale na pleti velmi příjemný a nemastný.

Na závěr této kapitolky vám představuji hrůzu všech hrůz. Pokud se máte rádi a nechcete skončit s podrážděným a potrhaným ksichtem, nezkoušejte si toto dílo satanovo koupit 👿💀. Místo slibovaných černých teček z vás totiž vytáhne chloupky, cáry kůže a duši (aspoň tak jsem kvílela, když jsem ji ze sebe slupovala). 




Dekorativní kosmetika

Došla mi má oblíbená okurková řasenka Rimmel a neméně skvělý makeup od této značky a korektor od Astor Perfect Stay. Dále jsem provedla čistku laků a vyhodila staré a zatuhlé.




Drobnosti, doplňky

Rychlostí blesku padají do tašky i obaly od vatových tamponků (dva), kulička do podpáža od Rexony, antibakteriální gel na ruce Carex (aloe vera), konjacová houbička Missha, houbička na makeup RT a můj oblíbený odlakovač na nehty Lilien. Novou vanu v koupelně jsem pokřtila koupelemi s balistiky Bomb Cosmetics – s Hvězdný třpytem a Svůdnými rty.





Došla jsem až na samotný konec tašky - celkem se mi nahromadilo 32 kousků! Hned se cítím lépe, když mohu tu hromadu odpadků vyhodit a pustit se do nové etapy syslení produktů na zrecenzování👍.


Love
D.Doe

Žádné komentáře:

Okomentovat