pondělí 12. února 2018

Kosmetické přírůstky | Leden 2018


Ahoj,

srdečně vás vítám u prvních Kosmetických přírůstků roku 2018! Mám takovou radost, když můžu tyto články skládat dílek po dílku dohromady a poté vydat. Ačkoliv nejsem zaplavena hromadou obdivných komentářů, stalkujícími "fanoušky" a lajky, miluju ten pocit, když můžu tvořit a to má pro mě tu pravou hodnotu – v textu možná oslovuji vás, ale zároveň uvnitř i sama sebe. A pochvala od blízkých a přátel, která mě nikdy nemine, je tím nejvřelejším a nejdůležitějším vyjádřením reakce.

Leden se nesl ve znamení praktické a pečující kosmetiky, jak si můžete povšimnout níže. Zároveň mi bohužel skončila po dvou letech spolupráce s notinem, takže asi nebudu na blog přinášet takové množství produktů, jako doposud. Ale jsem otevřena všem novým zkušenostem a kdybych získala novou možnost spolupráce, velmi by mě to potěšilo.




Bielenda Rose Care zklidňující čisticí růžová voda 3v1

S mou zálibou v květinových vodách jsem se rozhodla vyzkoušet tuto zajímavost. Slibuje neodolatelné snoubení tří efektů v jednom produktu – vyčištění a tonizaci pleti, odstranění zbytků makeupu a vyhlazení a vyživení pleti. Funguje na bázi micel (molekuly skládající se z polární vnější a nepolární vniřní části, ke které afinuje špína a tuk – laicky řečeno) kyseliny hyaluronové (váže na sebe vodu a proto dodá pleti na hydrataci – přirozeně se nachází nejvíce v očním sklivci) a antioxidativních látek.



Opravdu musím uznat, že klouže po pleti jako hedvábíčko a nádherně ji zvláčňuje. Značka Bielenda nese jméno po své zakladatelce Barbaře Bielendě, absolventce Chemické fakulty Gdaňské univerzity. Ačkoliv často nejásáme nadšením nad kvalitou výrobků z Polska, v případě této kosmetiky je na místě naopak chvála.





Adidas Antiperspirant kulička

Po pauze s Rexonou se opět vracím k mým oblíbeným kulkám od Adidasu.




Naturalium Nuts Argan and Brazil Nut tělové máslo s omlazujícím účinkem

Po experimentování s mnoha tělovými mléky a másly jsem nejspíš nalezla svůj svatý grál! Voní jako božská mana a stejným způsobem se i roztírá a vyživuje pokožku. Když ho otevřu, cítím čistou vůni rozdrcených ořechů a podzimního listí.




Real Techniques Original Collection Base houbička na makeup

Jo, ke své milované houbičce se nejspíš budu stále vracet! Ačkoliv jsem se snažila přejít na štětce, mise se nezdařila. Houbička je asi méně hygienická volba, ale je pro ně neocenitelná její praktičnost a rychle a snadno se s ní zapracovává makeup. A tak krásného efektu jako s houbičkou jsem se štětcem bohužel nikdy nedosáhla – asi to neumím...




Blistex Triple Butters balzám na rty

Výrobce uvádí: ...je první máslový balzám na rty v tyčince. Je obohacený mixem bambuckého, mangového másla a másla tucuma. Bohatá a krémová formula vyživuje, chrání a zjemňuje rty po celý rok. S příjemnou příchutí karamelu. Obsahuje ochranný faktor SPF 15.

To zní lákavě, že? Pokud patříte stejně jako já mezi milovníky sladkého, karamelka v kapse vám v tomto chladném období rozhodně vykouzlí úsměv na tváři (přesněji na rtech), jakmile si natřené rtíky olíznete. Protože bytostně nesnáším vazelínu a cokoliv jí podobné, tak jsem se do tohoto máslového drobečka nejspíš zamilovala – mizí rychlostí blesku.




Balea gel na holení pro citlivou pokožku (aloe vera)

Voňavý, lehký, příjemný gel, který se po navlčení mění v pěnu.  




Trend It Up lak na nehty

Krasojízda v lakování u mě nemá nikdy konce a společně s miuškou jsme si zamilovaly tento nádherný fialový lak s barevnými třpytkami – připomíná mi noční oblohu říznutou novoročním ohňostrojem.




Douglas tužka na rty (ods. 2: Bois de Rose)

Tužka na rty v nenápadném přirozeném odstínu se do kabelky hodí vždy – děkuju, Kájo 😊.





Úspěšně jsme se dopracovali až na samotný závěr článku! Nějak mi došel dech, že už ani nemůžu mluvit (psát) 😅... Nezbývá, než vám popřát krásné dny a se brzy se na vás budu těšit s dalším příspěvkem.


Love
D.Doe

Žádné komentáře:

Okomentovat