pondělí 8. ledna 2018

13 paradoxů, nad kterými mi zůstává rozum stát


V mém životě se neustále udávají takové roztomilé příhody a nastávají podivné situace, nad kterými pak docela dlouho přemýšlím, a říkám si, jestli je něco špatně se mnou, nebo s okolním světem. Rozhodla jsem se trochu si je srovnat v hlavě a sepsat do třinácti bodů, které doufám, že vezmete s nadhledem a aspoň vás trochu pobaví (je to nadsázka) 😄.

Zůstává mi rozum stát nad tím,...

1) ... že někteří lidé jsou schopni o svátcích páchat pokusy o atentáty vánočním stromkem na nevinné kolemjdoucí.
Jde si takhle bratr domů, v šest večer, zatáčí k domovu, a hle, z okna váženého pana lékaře vyletí jak dělová koule strom a dopadne půl metru od bráchy! Málem ho měl na hlavě. Takže, vy pitomci, kteří vyhazujete ve tmě vánoční stromy z okna, laskavě se aspoň rozhlédněte, než zahájíte útok!




2) ... že když sbírám na zahradě psí poklady, babi na mě volá, Daníčku, neber to do ruky, vem si lopatku!
Jasně že si ty hovna nechňácám v dlani a nedělám si z nich masku na ruce😣!

3) ... že ačkoliv si říkám, že už mi nic nemůže zvednout tlak ani mě překvapit, každý den mě něco (někdo) nasere!
To je hold život.

4) ... že večer se mi při rozsvíceném světle samy zalepují oči únavou, a jakmile zhasnu, zázračně ožiju a nechce se mi spát!

5) ... že ačkoliv dva roky pro jednu nejmenovanou firmu píšu oddaně a ze srdce, dají mi náhle kopačky.

6) ... že před každým zápočtem nebo zkouškou se nervuju jako šulin, a pak mám vždycky za jedna 😁.
Proč si přidělávám starosti? To já netuším! Nicméně kdyby pořádali mistrovství světa v nervování se a stresování, znám jednoho adepta (adeptku) na vítěze!

7) ... že když unavím a uhoním jednoho psa, který padne únavou, přiběhne druhý, opět ho uženu, a v tu chvílí první vrtichvost náhle obživne a snaží se mě vyčerpat k smrti!





8) ... že si Rockiesek pravidelně před spaním dává "dřevěnou narkózu" (jak říká brácha) 👀.
Praští sebou o bok mé postele a sveze se po něm dolů na koberec. A už spí. A povím vám, takovou řachu byste nečekali od dvoukilového svižníka!

9) ... že když se snažím ostatním naslouchat a méně mluvit, stěžují si, že jsem nemluvná, a když se víc zapojím do hovoru, tak jsem zase ukecaná.

10) ... že ve svých 21-ti letech nepoznám rozdíl mezi obřezaným a neobřezaným... vy víte čím.

11) ... že když lidem řeknu, že jsem abstinent, koukají na mě jak na blázna.

12) ... že když někomu řeknu, že studuji na laboranta, tak nechápe, co mu tím vlastně říkám.

13) ... že když mám chuť na sladké, dám si něco sladkého, a vzápětí dostanu chuť na slané 😋.


Love
D.Doe

Žádné komentáře:

Okomentovat