úterý 16. ledna 2018

Kosmetické přírůstky | Prosinec 2017


Ahoj,

vítám vás po menší odmlce opět s naditou várkou nových kosmetických přírůstků! Tentokrát jsem učinila malou pauzu a za listopadový článek této série nevydala, protože se u mě doma ani žádné novinky v během listopadu neobjevily. Nebylo třeba, jelikož říjen byl velmi bohatý, a následně jsem si i případný deficit vynahradila v prosinci 😁. Dostala jsem většinu produktů jako dárečky k Vánocům, takže moc děkuji všem Ježíškům, kteří si vzpomněli. Také jsem se po poslední prosincové zkoušce rozhodla odměnit a vyrazila na lov do Douglasu

Přeji vám příjemné počtení článku.




Dove Nourishing Secrets objemový šampón a relaxační sprchový gel (levandulový olej a extrakt z rozmarýnu)

Od mojí milované miušky mě pod stromečkem čekal krásný balíček ukrývající tuto voňavou sadu šamponu a sprchového gelu. Produkty od Dove mi vyhovují, takže se těším, až vyzkouším tuto speciální vůni. Levandule je sice výrazná a aromatická vůně, pro někoho možná až moc opojná, ale já jsem ji měla vždy ráda. Vždy si vzpomenu na sušenou levanduli z naší zahrady.





Skořicový krém

Tento fantastický skořicový krém pochází z dílny studentů mé školy z oboru farmacie. U příležitosti každoročního Vánočního bazaru vyrobili nádherně voňavé krémy, kterým se zkrátka odolat nedá. Uchvátila jsem levandulový pro miušku a pro sebe skořicový. Krém má velmi příjemnou konzistenci, hutnější, ale není přehnaně mastný. Velmi rychle se vstřebává a chvilku po aplikaci cítím nádherné teplo, které mi prohřívá tělo – proto jsem si ho zamilovala zrovna teď v zimě. Jakmile je mi zima na ruce, šup sem s ním 😍. 




Oriflame Praline krém na ruce a mýdlo

Dášík má vždy dobré a praktické nápady a obdarovala mě takto krásnými a roztomilými dárečky. Krém na ruce jsem okamžitě strčila do kabelky a opravdu krásně voní! Když si ho namažu na ruce, nejradši bych je pak olízala, jak voní sladkou čokoládou. Navíc se skrývá opravdu v rozkošném obalu.




Dermacol Aroma Rituals harmonizující sprchový gel (belgická čokoláda), Balea maska z Mrtvého moře pro problematickou pleť

I Evík dobře zná mé taje a oblíbence. Sprcháče od Dermacol mě vždy potěší, už mnohokrát jsem se o nich na blogu zmiňovala. Zatím jsem ale zkoušela jen ovocné vůně, takže se těším na tuto speciální 😊. Balea maska je pro mou smíšenou pleť skvělým pečujícím pomocníkem.






Alviana miniatura krému na ruce s Aloe Vera

Jo, vyplatí se mít bratra v lékárně – protože vzorečky kosmetiky my ženy nikdy nepohrdneme a rády je vyzkoušíme!




Calvin Klein One toaletní voda

Nyní se dostávám ke značce, která se v oblasti vůní pro mě začíná stávat srdcovou záležitostí. Miluji Euphorii, ale na jarní a letní období se mi zdála přeci jen trochu těžká a sladká a zatoužila jsem po něčem odlehčenějším. 

Kdesi jsem přivoněla k One a blesklo mi hlavou "to je ona"! Mého srdce vyvolená... voňavka 😁. A dostala jsem ji od taťky k Vánocům. V praktickém balení o objemu 200 ml, takže ji budu mít asi na dlouho. 

Nejspíš by si zasloužila samostatný článek, co říkáte? Docela mě začalo bavit popisování vůní, protože se jedná o naprosto abstraktní a subjektivní svět.




Avon Celebre toaletní voda

Do sbírky mi přibyla ještě jedna vůně, jemná, svěží, dívčí kráska Celebre. Zase jiný typ vůně, ale velmi příjemný. Musím uznat, že je skutečným uměním trefit se člověku do vkusu, co se týče vůní. Nejsem v domácnosti jediná, kdo si ji oblíbil, a proto se nyní vyjímá v koupelně u zrcadla, abych ji mohly používat obě dvě 😉.




NYX Definition Finishing Powder (Translucent)

Konečně se dostávám k tomu, čím jsem se sama odměnila. Již dlouho jsem pokukovala po tomto "slavném pudříku" a navíc mi už oblíbený Rimmel dosluhuje, takže jsem zavětřila a ulovila. Zatím jsem si na něj neudělala definitivní názor, ale mohu říci, že jsem velmi spokojená.




NYX Duo Chromatic Illuminating Powder (Twilight Tint)

Pokračovala jsem v monobrandovém nákupu tím, že jsem sáhla po dalším vysněném kousku – studeném rozjasňovači, který již mi nejeden člověk pochválil. Mám nerada nevšední odstíny a výrazné barvičky. I bez slunečního třpytu dodá mým lícním kostím decentní lesk v odstínech kovově modré s probleskujícími paprsky violeti. Fantastistický je i svou výdrží - včera jsem se s ním líčila v devět ráno, a po deseti hodinách, kdy jsem stála ve frontě v Lidlu, mi mamka povídá, že se nějak modře lesknu 😏.




NYX Liquid Suede Cream Lipstick (ods. Sway)

Spanilou jízdu v krámu jsem zakončila dalším hitem NYXU – tekutou rtěnkou. Nemám s tekutými rtěnkami zatím mnoho zkušeností, vlastně mám jen jednu od Jordany, takže nemám moc s čím porovnávat. Vynosila jsem ji ovšem již několikrát a v klidu přežila jídlo, pití, mluvení i dvouhodinový spánek na gauči. Takže se z nás pomalu, ale jistě, stávají kamarádky 😘. 

Sáhla jsem odstínu, který by si většina žen nejspíš nevybrala, ale mě tyhle barvičky zkrátka baví. Líčení je zábava a já si chci hrát!




Zdárně jsme prošli všechny novinky za prosinec a já děkuji, pokud jste se dostali ve čtení až k tomuto řádku. Děkuji všem mým blízkým a přátelům nejen za krásné dárky, ale především děkuji za milou společnost a cit, který jsem si navzájem věnovali. Mám vás moc ráda 💗.


Love
D.Doe


Žádné komentáře:

Okomentovat