středa 30. listopadu 2016

Kvůli cvokům padaj Kapky krve | #Kopanec do vosího hnízda


Na ruce jim padaj kapky krve
Živý cíle hledaj, nastav srdce
Tisíce let padaj kapky krve
A z hrobů se zvedaj bledý ruce




Když mi bylo 17 let, dostali jsme za úkol ve škole napsat názorový článek na téma „Máme se bát války?“. Stupidní téma, stupidním způsobem zadáno a stupidním způsobem ohodnoceno, začalo mi šrotovat v hlavě okamžitě po obdržení úkolu.

Náš učitel tvrdil, že třetí světová válka určitě bude. Že je nevyhnutelná. Kdo s ním nesdílel tento JEHO názor, byl za blba. Čuměl jako sova a olizoval konce obrouček brejlí (jak nechutné), zatímco někoho jebal.

Řekla jsem mu (napsala), že mi válka nezajímá.

Když ne teď, pak co by, jsou hromadný hroby
Svítěj bílý kosti lampasy jsou k zlosti
Mozky v polní šedi, oči tupě hledí
Prázdná hlava na zip lampasovej vrah
Pojď sem ke mně bejby a nezoufej, že lásku zboří válka
Jo, svoji kůži jen tak lehce nedám
Tanky jsou mi volný, na vojáky budu z vejšky srát
A všichni lidi se mnou
Jo, tak to je
Jo, tak to je
Ty mě nechápeš snad

Kašli na armádu na debilní vládu
Zákony jsou kecy radši vohul Vjecy
Vostříhaj ti vlasy jsou to blbý časy
Prázdná hlava na zip lampasovej vrah
Pojď sem ke mně bejby a nezoufej, že lásku zboří válka
Jo, svoji kůži jen tak lehce nedám
Tanky jsou mi volný, na vojáky budu z vejšky srát
A všichni lidi se mnou
Jo, tak to je
Jo, tak to je
Ty mě nechápeš snad



Válka je blbost. Válka je hnusná, zasraná blbost, kterou rozpoutal někdo těžce zvrácenej, vzbouřil masy, zmanipuloval je, znásilnil jejich duši, mozek, všechno, a tím je zničil. Kvůli sobecké touze pritimitivců dosáhnout „vlády nad světěm“, ve snaze vykompenzovat si své vlastní komplexy, zemřelo nespočet lidí. Lidí, kteří se záměrem „vůdce“ neměli nic společného. Kteří šli a zabíjeli, protože museli. Ačkoliv věřím, že nikdo z nich si ve skutečnosti nepřál být vrahem, byli pasováni na ostřelovací děvky.

Je mi jich líto. Hrozně moc.

Na ruce jim padaj kapky krve
Živý cíle hledaj, nastav srdce
Tisíce let padaj jako prve
A z hrobů se zvedaj bledý ruce

Milióny vočí spát jim nedaj
Smrtihlav se točí stokrát běda
Válka to je zločin, říkal děda
Je tu nebezpečí, polní šedá
Na ruce jim padaj kapky krve
Živý cíle hledaj, nastav srdce
Tisíce let padaj jako prve
A z hrobů se zvedaj bledý ruce

Při výkladu dějepisu zmíněný učitel nás vždy vyzýval: „Vžijte se do role toho vůdce! O co mu šlo? Proč, jak, proč, kurva proč,…….“. A já zuřila. Když jsem na otázku, o co Hitlerovi šlo, odpověděla, že nevím, dostala jsem sprda, že "nevím" není odpověď. Bylo mi upřeno mé asertivní právo.

Jak mám sakra vědět, jak to v hlavě fungovalo magorovi?! Vrahovi, psychopatovi, bezcitnému zvířeti?! Protože tím bezpochyby byli všichni, kteří stáli za genocidními plány. Takový člověk to prostě nemůže mít v hlavě v pořádku a já ani nechci zkoušet přemýšlet jako on. Nechci vědět proč vraždil.

Takže jsem i do slohu napsala, že nic nevím. Jestli se bojím války? Jo, jasně, že mám strach z budoucna. Že opět „státy“ něco poserou. Že „vedení“ nás předhodí lvům. Ale jak mám vědět co?

Teprve teď, po letech, přicházím na to, jak bych asi lépe, výstižněji a upřímněji sdělila tomu člověku názor na takovou prohnilou, šerednou a zasranou tému:

Z velký silný zloby Vznikaj lidský hroby
Válka hnusný počin Studu hodný zločin
Slzy skropí řasy Hoří víry vlasy
Mrtvý srdce přestřih Vůdci první stah
Pojď sem ke mně bejby a nedoufej, že válku spasí láska
Státy jsou mi volný, na věžáky budu těžce srát
A všechny zrůdy se mnou
Ne, život už nežijem
Ne, život už nežijem
Ty mě sežereš snad

Jsem holka. Jsem antimilitaristka. Nezajímaj mě sračky. Polemizace. Všechno jsou to sračky.

Lidská rasa kvůli své inteligenci sama si kope hrob a klesá níž. Níž a níž, až vývojově klesá pod zvíře. A asi se tomu nikdy neodnaučí.

Love
D. Doe

Žádné komentáře:

Okomentovat