pondělí 7. listopadu 2016

Kosmetické nákupy (a dárky) | Podzim 2016


Krásný den přeji,

vítejte u kosmetických nákupů za září a říjen. Má sbírka kosmetiky se už pomalu hezky rozrůstá, aniž bych to nějak přeháněla (alespoň myslím). Některé kousky jsem dostala jako dárky. Bohužel jsem neměla dost času, abych udělala zvlášť nákupy za září a zvlášť za říjen, takže je spojím do jednoho většího celku. Čím větší nálož novinek najednou, tím lepší, nemám pravdu?






Dermacol (řada Aroma Ritual) tělová mléka (irská káva a vodní meloun)

Řadu Aroma Ritual od Dermacolu jsem si zamilovala pro jejich úžasně osvěžující sprchové gely, takže jsem musela vyzkoušet i tělová mléka. Irská káva nese výstižný přívlastek "opojná", protože po její aplikaci se opravdu cítím krásně uvolněná a omámená intenzivní vůní čerstvé kávy. Pokud jste závislák na kafi jako já, doporučuji! Druhé mléko, vodní meloun, je vhodné spíše pro ty, kteří preferují osvěžující příjemná mazadla. Obě mléka se rychle vstřebávající a zbytečně kůži nemastí. Je ovšem potřeba nanést větší množství, aby pokožku dostatečně hydratovala, takže je rychleji spotřebujete.




Herbavera mandlový krém

Tento krásně vonící krém jsem si poprvé koupila u nás ve městě v jedné menší drogerii a byla jsem z něj nadšená. Tento kus jsem zakoupila v Dmku, a nevím proč, ale připadá mi, že je na tom s kvalitou úplně jinde. Pokožku nehydratuje, jenom po ní klouže a způsobuje mi nepříjemný pocit. Nevím, jestli změnili složení nebo mám vadný kus.

Balea krém na ruce (podmáslí a citron)

Zklamání z mandlového krému přeťal tento úžasný krémík. Líbila se mi jeho vůně a řekla jsem si, že ho budu nosit v tašce do školy. A ejhle! Ruce dobře hydratuje, příjemně klouže, rychle se vstřebává a nádherně voní – asi jako citronový koláč. Je trošku mastnější, ale ten pocit rychle vymizí díky dobrému vstřebávání.




Adidas antiperspirant

Má stálice, která nikdy neklame a navíc disponuje velice příjemnou vůní.




Original Source sprchový gel (vanilka a maliny)

Sprchový gel od této značky jsem vyzkoušela již jeden, a tím byl božský citron, který si zamilovali všichni mí rodinní příslušníci (proto také zmizel asi po měsíci). Neodolala jsem a podlehla omamně sladké vůni malin s vanilkou – a rozhodně neprohloupila. Vůní tak krásně čistě, přirozeně, sladce – jako čerstvě natrhané maliny z keříku. Takže asi má něco do sebe, když si zakoupíte přírodní produkt.




Lilien odlakovač na nehty s aloe vera

Odlakovač mi nesmí chybět, protože si lakuji nehty ráda a často. Toto zmenšené balení zřejmě brzy padne za vlast.




Bioderma micelární voda

Je tomu již nějaký čas, co jsem přišla na chuť micelárním vodám. Mou favoritku od Garnieru suverénně převálcovala "oslnivá lady Bioderma"Garnier mi mírně pleť dráždila, "lady" nikoliv. Dokonale odlíčí a vyčistí pleť. A také mám pocit, že ji vůbec nevysušuje.




Catrice tužka na obočí

Rozhodla jsem se vyzkoušet tuto fešandu v odstínu 030 Brow-n-eyed Peas. Jedná se o nejtmavší odstín. A rozhodně to byla dobrá koupě. Není přehnaně pigmentovaná, takže obočí se s ní dá upravit decentně a působí velice přirozeně. Manipulace s ní je velice rychlá a efektivní. Na druhém konci je opatřena kartáčkem, kterým lze obočí pěkně pročesat.

Catrice kajalová tužka na oči

Od Catrice jsem si oblíbila také tužky na oči. Už jsem potřebovala klasickou černou tužku. Jedná se o odstín 010 Ultra Black. Je skvěle pigmentovaná a příjemně měkká. Dobře se s ní vykresluje jemná linka, ale dá se i rozmazat na kouřovou. Takže pokud hledáte levnou a zároveň kvalitní tužku, jděte do ní!




Trend It Up rtěnky a tužka na rty

Šílenství jménem Trend It Up neminulo ani mě. Pořídila jsem si dvě rtěnky z řady Everlasting lipstick – nejtmavší odstín 090 a nejsvětlejší 010. Jedná se o opravdu matné a velice dobře držící rtěnky. Nalíčíte je a ani se nehnou. Bohužel ta tmavá hodně vysušuje. Dále jsem se rozhodla vyzkoušet tužku na rty v odstínu 400 a tu jsem si zamilovala. Ráda ji nosím jen tak samotnou, protože hezky zvýrazňuje mou přirozenou barvu rtů. Konzistence je opět sušší.




Urban Decay báze pod oční stíny

Nejspíš nejlepší kauf celého podzimu. Sehnala jsem ji od jedné paní přes internet za poloviční cenu než je obvykle. Je to vážně závislost. Jakmile jsem si zvykla, že mi najednou na víčkách drží jakékoliv stíny celý den jako přibité, neumím si to představit jinak.




Trend It Up laky na nehty

Aby toho náhodou nebylo málo, mám čtyři nové laky do sbírky. Jeden je z tzn. holografické řady (odst. 020), druhý a třetí z řady N°1 (odst. 230 a 260) a čtvrtý je topcoat. Naprosto jsem zamilovaná do toho holografického – hází úžasné odlesky růžové a tyrkysové na sluníčku – a do zlatého, který jsem dostala od kamarádky.












Trend It Up Scarabeo Eyeshadow

Tento nádherný stín jsem dostala jako dáreček od Nikči k narozkám a mám z něj velikou radost. Nikdy jsem nenatrefila na tak krásně temně modrý stín. A pigmentace je výborná. Na světle hází odlesky do fialova.






Labello třešňový balzám na rty

S příchodem zimy je třeba zintenzivnit péči o rtíky, proto jsem se do zásoby vybavila tímto nádherně vonícím balzámkem.




Na závěr nesmím opomenout zmínit ještě parfém Euphoria od Calvin Klein, na který jsem vydala samostatný článek (odkaz ZDE).

Musím uznat, že tyto kosmetické nákupy a novinky byly vskutku výživné. Ale není důvod si občas nedopřát. Značka Trend It Up mě velice nadchla, zejména jejich laky. Určitě budu postupně doplňovat sbírku o další odstíny. Líbí se mi, že DM drogerie přišla s novou značkou. Bohužel mám pocit, že obecně jsou naše drogerie v nabídce značek dekorativní kosmetiky poněkud pozadu. Zatímco v Německu již můžete v Dmku pořídit i Nyx kosmetiku. Asi bych někdy měla zavítat k našim sousedům a řádně provětrat peněženku.


Love
D. Doe


Žádné komentáře:

Okomentovat