úterý 7. června 2016

Mé květnové kosmetické novinky


V dnešním článku se budu věnovat kosmetice, která během května přibyla do mé již tak početné "makeupové rodinky". A primárně chci poděkovat mým rodinným příslušníkům a kamarádům, kteří mě za úspěšně vykonanou maturitu odměnili „drobnými“ radostmi.

Protože se můj haul skládá především z dárků, můžete podle fotky vidět, že i o dražší kosmetiku nebude nouze!


Zásobičky


 Urban Decay - Naked paletka
 
Jako první bych vám ráda ukázala svou novou paletku, královnu všech barev a odstínů, kouzelnou Naked 1, kterou jsem dostala darem od svého přítele. Potřebuji ji důkladně otestovat, a pak můžete očekávat samostatný článek věnující se jen a jen této krásce! Ovšem již teď mohu říct, že to byla láska na první pohled.


V sametovém kožíšku





Třpytivá krása



Součástí balení byly i vzorky báze pod oční stíny, které si zatím šetřím pro „zátěžový paletkový test“. Dále jsem dostala miniaturu řasenky Perversion, kterou jsem darovala kamarádce, ale společně jsme vyhodnotily, že ani jedna z vás v životě nevyzkoušela tak skvělou řasenku. Možná bych si ji někdy koupila ve velkém balení.








 Dermacol - Vampire Mascara
 
Jednu dobu jsem měla dobu jen jednu řasenku, ale teď se jich do mého šuplíku nastěhovalo hned několik! Jednou z nich je Vampire Mascara od značky Dermacol. Nepoužívám ji zase tak často, ale líbí se mi, protože působí na řasách velice jemným dojmem a příjemně je prodlouží. 


Minimalistické balení

Detail kartáčku


 Catrice, Flormar - tekuté oční linky
 
Nikdy jsem neměla moc tekuté oční linky v oblibě, ale když jsem spatřila tyto nádherné barvy moře (Flormar) neodolala jsem a prostě jsem je musela mít. A zároveň jsem zatoužila i po černé klasice. Můj požadavek dokonale naplnila Catrice. Obě linky mají velice dobrou výdrž a lehce se s nimi manipuluje.






 Maybelline a Essence - laky na nehty
 
Svou sbírku laků jsem rozšířila o dva nové členy. Jeden (Maybelline Colorama) jsem si koupila, jelikož mě uchvátila jeho zářivá modř, a druhý (Essence gel lak) jsem dostala od kamarádky.





Catrice - rtěnka (ods. Floral Coral)
 
Rteňky sice moc často nenosím, ale už nějakou dobu jsem hledala takovou, která se bude hodit ke každému líčení, nebude příliš nápadná a dodá mým rtům trochu barvy. Volba padla na krasavici od Catrice v odstínu Floral Coral. Hezky se nanáší, na rtech je příjemná a po chvilce se „zamkne“.




Ve stínu



Na sluníčku


Houbičky na makeup

Pokud by vás zajímalo, jakým způsobem nanáším makeup a korektor, je mé tajemství dnešním příspěvkem odhlaleno. Preferuji tyto pěnové houbičky, protože nerada nanáším makeup prsty. Hezky se s nimi dá zapracovat do pleti a snadno tak vytvoříte dojem jemného líčení. Před použitím se musí namočit a dobře vyždímat. Jen je potřeba je často prát – v ruce, mýdlem či šamponem v teplé vodě.


Houbičková armáda


EOS - balzám na rty (Strawberry Sorbet)

Od mé kamarádky Věrky jsem dostala v den naší společné maturity nové „vajo“ pro štěstí, s příchutí Strawberry Sorbet. Udělala mi jím velikou radost. Svou vůní mi trošku připomíná dětskou pastu na zuby Perličku, ale není vůbec chemická. Růžové balení je jedním slovem rozkošné!


Žůžová je barva mého srdce


Dermacol - Aroma Ritual sprchový gel (vodní meloun)

Nejspíš se ze mě stává „sprcháčový maniak“, protože tohle je už asi čtvrtý sprcháč z této ovocné řady za poslední půlrok, který jsem si koupila. Všechny voní přímo nádherně, jako čerstvé, zralé, šťavnaté ovoce. Disponují nízkou cenu, příjemnou gelovitou texturou a jemnou vůní, která nepůsobí vtíravě a chemicky.




Dermacol - Aroma Ritual tělové mléko (rebarbora a jahody)

Moje hodná miuška si na mě vzpomněla a koupila mi i tělové mléko z této řady, když je měli v Lidlu v akci. Voní jemně, lehce, s náznakem květinové vůně. Cítím se po jeho aplikaci hezky svěže, proto je přímo ideální pro použití v horkém počasí, které momentálně panuje.




Herbavera - madlový krém na ruce
 
Hydratace dlaní je nezbytnou součástí mé každodenní kosmetické rutiny. Dřív jsem používala stále dokola měsíčkovou Indulonu, ale měla jsem pocit, že ani ta nedokáže mé ruce vyživit opravdu do hloubky. Náhodou jsem narazila na tento krém v jedné menší drogerii a zatím ho hodnotím jako ten nejlepší krém na ruce, co jsem kdy měla! Nádherně ruce zvláční, není vůbec mastný a voní jako domácí marcipán. 



 
Dnešní článek byl poněkud obsáhlejší než minulé nákupy, ale není na škodu si občas udělat zásoby (nejen jídla). Doufám, že vás květnová dávka nové kosmetiky potěšila tak jako mě.

Přeji krásné letní dny a užívejte sluníčka!



Love

D. Doe

6 komentářů:

  1. Krásné věcičky... a asi už taky potřebuju své vajo ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Naked vypadá božsky! :) Dermacol tahle řada je super :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky je to božská kráska seslaná přímo z nebes :* :))) Máš krásný blog, přidávám si tě do oblíbených:)

      Vymazat