pondělí 20. června 2016

Bomb Cosmetics sprchový peeling (blackcurrant) - recenze

Milí čtenáři,
 
také tak milujete ten svěží pocit krásné a hladké pokožky po koupeli? Já rozhodně ano! Pro posílení příjemného zážitku ze sprchování používám produkty, které jsou mi sympatické vůní, konzistencí a designem. Tímto článkem bych vám ráda představila svého nového sprchového oblíbence, sprchový peeling Blackcurrant od značky Bomb Cosmetics.

Výrobky pro Bomb Cosmetics vyrábí britská společnost Get Fresh Cosmetics. Hlavním cílem této společnosti bylo vytvářet produkty, které budou mít aromaterapeutické účinky, což se povedlo na výbornou. Mezi jejich další benefity patří to, že výrobky jsou šetrné k životnímu prostředí, jsou vyráběny ručně z kvalitních surovin, nádherně voní a lahodí oku po estetické stránce. Bomb Cosmetics je známá zejména svými koupelnovými balistikami a aromatickými svíčkami. Nabízí také nepřeberné množství sprchových gelů, tělových másel či balzámů.

Za pěkné maturitní vysvědčení jsem se rozhodla odměnit tímto překrásně vonícím peelingem. Zakoupila jsem jej za 203,- Kč na mém oblíbeném eshopu parfums.cz. Někomu se možná může zdát taková cena za peeling přemrštěná. Ale když si chce člověk za kvalitu připlatit...




Balení již na první pohled upoutá hezkým, jednoduchým designem. Zelený obal zdobí drobné lístečky a bobulky černého rybízu. Na spodní straně výrobce uvádí:

Bohaté bambucké máslo s obsahem jemných zrníček pro hladkou kůži. Obsahuje také výtažky ze sladkého pomeranče a esenciální oleje z mandarinky. Vůně: Šťavnatý černý rybíz, lesní jahody a maliny s jemnou borůvkou. Naberte si větší množství nadýchaného máslového peelingu. Lehce namočte a aplikujte krouživými pohyby na pokožku těla během sprchování. Poté důkladně opláchněte.

Když jsem ho otevřela, doslova mě omámila nádherná sytá vůně zralého černého rybízu. Jestli jste někdy ochutnali rybízový džus nebo domácí zmrzlinu, tak přesně tak to voní. Přímo láká k ochutnání (chvilkami jsem sváděla vnitřní boj)!




Konzistence je opravdu krásně máslová a našlehaná. Peelingová zrníčka, která obsahuje, jsou velice drobná.



Po nanesení na kůži a jejím důkladném „obroušení“ jsem se cítila jedním slovem báječně. Pokožku nijak nedráždí a nepoškozuje. Díky malým rozměrům zrníček obrousí starou kůži jemně a šetrně, avšak důkladně, což by měl být účel dobrého a kvalitního peelingu. Nemusela jsem se pak ani mazat žádným krémem, protože pokožku zároveň hydratuje a vyživuje (díky obsahu bambuckého másla a olejů). A poslední plus si ode mě vyslouží za svěží a podmanivou ovocnou vůni, kterou zanechává na pokožce ještě dlouhou dobu po aplikaci. Tudíž budete vonět jako ovocný sorbet. :)

Od Bomb Cosmetics vlastním také  tělové máslo, na jehož recenzi se můžete brzy těšit. Investice do dražší pečující kosmetiky tohoto druhu rozhodně nelituji. Odměnou jsou mi příjemné pocity, které její použití navodí. Značka je mi sympatická jako celek svou filozofií, přestože nejsem žádný ekolog. Ale každý člověk zná určitě ten pocit, který mám na mysli.

Zajímalo by mě, jestli také vlastníte nějaké výrobky od BC, případně jaké a jak jste s nimi spokojeni?

Love
D. Doe

2 komentáře:

  1. Ten peeling vypadá skvěle, zaujalo mě,jak jsi mluvila o těch svíčkách- zkusila bych je, třeba nevoní tak chemicky jako Yankee, které mám už dva roky a jejichž vůně mě dokáže vypudit z domu :D jinak moc hezký článek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě, já k nim čuchala na veletrhu a voněly báječně! Otázka je, jestli po zapálení pokoj provoní nebo zasmradí? :D Děkuju :))

      Vymazat