středa 2. srpna 2017

Kosmetické přírůstky | Červenec 2017


Milé čtenářky/milí čtenáři,

vítám vás u pravidelné dávky nové kosmetiky za červenec! Sedmý měsíc v roce možná neoplývá kvantitou, zato disponuje vysokou kvalitou. A co že krásného a nového přišlo do mých nenechavých ruček? Hlavní hvězdu vám s dovolením představím na závěr článku.




Trend It Up laky na nehty

Svou sbírku laků jsem rozšířila o kousek z limitované řady Tropic Chic (odstín 020), evokující ve mně léto, horký písek, slanou vodu smývající pot z těla, smích, štěstí a optimismus. Na první pohled mi vykouzlil úsměv na tváři, takže jsem ho zkrátka nemohla v DM nechat (navíc tam zbyl chudáček poslední!) Aby mu nebylo smutno a dostal důkladného fixátora navrch, sáhla jsem po UV Powergel topcoatu. Tento krycí lak jsem si koupila již podruhé a nezklame.

Laky od "Trend It", jak s kamarádkou rády přezdíváme nové značce v DM, jsem si obecně velmi oblíbila a momentálně se mi doma hřeje sedm "trendy fešáků".





Gabriella Salvete gelové linky se třpytkami

Stojan Gabrielly Salvete jsem odjakživa podvědomě i vědomě obcházela, protože se mi hluboce zaryl do paměti velice traumatizující zážitek, kdy jsem jako malá holčička (no ne úplně malá, bylo mi 12) koupila mamině automatickou tužku na oči od GS. Ta tužka byla tak příšerná, že snad horší by vyrobit nemohli, a již tenkrát (před devíti lety) stála dvě stovky!

Ovšem když jsem se tak procházela v jedné drogerce v Plzni a z dálky na mě pomrkávaly tyto svůdné krásky, neodolala jsem a koupila si odstín 01 Green. Nechci teď mluvit o kvalitě, protože GS se zřejmě od dob minulých moc nezměnila. Jedná se spíše o černonazelenalou vodičku, která obsahuje velké množství zelených třpytiček, chvílemi přecházejících do tyrkysova. Chválím také velice šikovný aplikátor. Nenanášíte tudíž na oči pravou linku v "gelu", ale třpytky namíchané v tekutém médiu (médium je doslova živná půda pro mikroorganismy, ale v tomto kontextu se mi sem tento výraz nejvíce hodí). Vytváří nádherný oslnivý efekt a mám pocit, že mé oříškové oči otevírá a krásně k nim ladí. Tyto linky sice nesplňují klasická kritéria dobrých gelových linek, ale já pro ně využití našla a velice mě teď v létě baví.





Dr Wolff Linola Fett dermální krém

Dlouho mě trápily přesušené lokální oblasti s šupinkami staré kůže na obličeji a začala jsem hledat něco, co by mi od těchto potíží zaručeně pomohlo. V tomto případě se vyplatí mít doma lékárníka, který ví nejlépe, co použít, a přinesl mi tento krém. Funguje velice dobře, používám malé množství ráno i večer na postižená místečka a zaznamenala jsem velké zlepšení. Navíc se mi líbí, že i přes obsah tuků (včetně lanolínu, takže nic pro vegany) a na první dojem vysokou mastnotu kůži nemastí a okamžitě se vstřebává – perfektní potrava pro pleť.




Urban Decay Vice 4 paletka

Nastává vyvrcholení celého dnešního příspěvku. Krásku mou vysněnou jsem pořídila z druhé ruky (téměř nepoužitou) a mám z ní velikou radost. Vím, že do Wishlistu jsem kdysi dávala Vice 3, která se mi nejdříve zdála hezčí, protože je v ní více neutrálních a zemitých tónů, ale postupem času se mi zalíbilo divočejší a odvážnější líčení očí a přesně pro tyto účely byla stvořena Vice 4. Být smyslná, extravagantní a zároveň elegantní se na první pohled zdá jako nedosažitelná kombinace, ale výrobcům se povedlo tyto vlastnosti paletce vdechnout. Budu se snažit ji co nejvíce testovat abych mohla brzy napsat recenzi.






Dnešní novinky byly sice kratší, ale zato obsáhlejší. Doufám, že jste se v těchto extrémně horkých dnech zatím neupekli a nacházíte útěchu ve stínu (v případě že jste malý chlupáček - pod postelí) a přeji krásné letní dny!


Love
D.Doe

Žádné komentáře:

Okomentovat