sobota 12. srpna 2017

Kde jsou ty oči | Language of love


Kde jsou ty oči, které jsem miloval
Kde jsou ty oči, jež viděly to, co jiným skryto zůstat mělo
Kde jsou ta ústa, jejichž slova splývala s mými myšlenkami

Lámeme suchá stébla trávy
Vyrveme ze země rostliny i s kořeny
Laviny zahubí vše, celý les

Jsem krutost?
Jsem zlo?
Jsem popel?
Jsem mlha?
Jsem už jen vzpomínka?
Pro tebe – jen vzpomínka?

Pocit, že jsem milován, vyprahl v mé duši
Zbyl smutek a žal, a pustá krajina a mrtvými stromy, a ptáci, kterým ulámali křídla
Křídla anděla, který mě nesl na cestě životem, ochřadla a zkroutila se
Milovat a truchlit je lidské
Jsem stále člověkem?

Nazývána láskou svou tuleněm
Vyřvala bych jazykem lásky do světa vše
Upřímný a ryzí křik
Ptala jsem se
Co je to láska?
Něha? Boží království? Extáze?

Já se však cítila být vlčicí
Sama a rovně jsem kráčela na cestě životem
Prorvu se kamkoliv budu chtít
Nepotřebuji lidské berličky

Slova lásky cítím na jazyku mého malého prince
Mého zlatého zvířecího prince
Který zpívá hlasem andělským
Zpívá že mě miluje a ochrání do smrti
Je lidský více než většina lidí

Lásku zvířete
Si nemusím vyprošovat
Lásku zvířeti
Dám a dostanu
(složila a publikovala D.Doe)




Nejen píši, ale i skládám. A ráda to vypustím i na blog. Trochu mě přemohla sentimentalita, nemohla jsem si pomoct. Jsem přece jen člověk překypující city.

Love

D.Doe

4 komentáře:

  1. Thank you Cielo, do you like the song? I will visit your pages soon :)

    OdpovědětVymazat
  2. Now I am following you on google and instagram. There is my profile: https://www.instagram.com/dannydoelover/

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné video, můžeš natočit i Rockieska, ten tě miluje bezmezně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My jsme ten nejzamilovanější pár, co kdy po světě chodil :)

      Vymazat