neděle 30. července 2017

Artdeco Paradise Island rozjasňující bronzer | Něžná recenze


V posledních dnech sluneční paprsky hladí celou svou silou planetu a zoufalství většiny žen, které v zimě připomínají bledé panenky, se stává minulostí. I já se s radostí opaluji, kdykoliv mám čas a chuť absorbovat záření do svého těla. Pro letní období jsem si oblíbila lehké líčení, které vždy doladím nádherným rozjasňujícím bronzerem od značky Artdeco (zmiňovala jsem se o něm již v novinkách za červen). Fešáka jsem pořídila na eshopu Notino.cz.





Značka Artdeco přišla na trh s novou limitovanou edicí dekorativní kosmetiky nesoucí výstižný název Paradise Island – a podle mého názoru se výrobcům vydařila na jedničku. Limitka zahrnuje mimo rozjasňujícího bronzeru i jemnou tvářenku, matný bronzující pudr, bláznivé rtěnky, tekutou tvářenku, voděodolné stíny v tužce a bronzující sprej na nohy.







Vzhled produktu

Na první pohled již zaujme nádhernou třpytivou krabičkou, která na sluníčku září jako zlatá cihla (ráda si ji schovám😊). Bronzer se nachází ve vkusně navrženém obalu, který značí, že nad designem někdo přemýšlel. Působí velice jednoduše, elegantně a zároveň jemně vyzdobeně. Hvězdička uprostřed působí trochu jako nějaký indiánský symbol. Dále oceňuji bytelnost a pevnost balení, praktické zrcátko, jež na vás vykoukne, a klikací otevírání.
Po otevření se mi naskytl pohled na nádherný reliéf s typickou hvězdičkou v barvě roztaveného zlata a okolí v jemně třpytivé bronzové barvě.





Vlastnosti a manipulace s bronzerem

S bronzerem se pracuje velmi příjemně a jednoduše, není přehnaně pigmentovaný a dá se jím postupně vybudovat zdravý a opálený vzhled pleti. Na druhou stranu je opravdu velmi teplý, někdy se mi na kůži jeví až do oranžova – tudíž budu nejspíš nucena ho používat zejména v letním období. Co mě ale zaráží je prášivost produktu. Práší opravdu hodně, víc, než můj bronzer od Sleek – a i tak se jedná o vlastnost, přes kterou jsem schopna se přenést, jelikož balení obsahuje 9g produktu. Věřím, že někomu by to ale vadit mohlo. I přes tato negativa vytváří na pleti moc hezký efekt a líbí se mi, jak lehounce září na sluníčku.


Na sluníčku

Ve stínu

Zhodnocení a doporučení 

Do tohoto fešáka jsem se zamilovala na první pohled a rozhodně nelituji, že jsem si ho pořídila do své stáje, protože se stává mou srdcovou záležitostí. Cena mi ale připadá trošku přehnaná vzhledem k prášivosti produktu. Doporučila bych ho spíše slečnám s přirozeně snědou či olivovou pletí. U bledule mého typu by se totiž mohlo snadno stát, že si k němu vztah nevytvoří a bude nucena ho zavřít do šuplíku či poslat dál do světa. Rozhodně jsem velice zvědavá na to, jak dlouho mi toto gigantické balení (9g) bude sloužit. Už teď v něm začíná být dolíček!


Love
D.Doe


* jedná se o spolupráci/o reklamu

Žádné komentáře:

Okomentovat