čtvrtek 17. srpna 2017

Holika Holika Sweet Cotton BB krém | Něžná recenze


Přeji krásný slunečný den,

po delší době bych Vás ráda přivítala u dalšího dílu Něžné recenze. Tentokrát jsem si připravila shrnutí o BB krému od značky HolikaHolika z řady Sweet Cotton, která obsahuje i matující pudr a spray se zmatňujícím efektem. Makeup či BB krém je typem produktu, který používá většina žen, a proto si myslím, že by se tento článek mohl stát užitečným typem pro ty z vás, které stále nenašly toho pravého.

Já ho již našla v tomto fešákovi a nedám na něj dopustit. Od té doby, co se u mě doma hřeje na čestném místečku, jsem na klasický makeup nesáhla. Asi mám pocit, že když by jako správně fungující BB krém měl mít i vyživující a ochranné funkce pro pleť, tak ji méně zatěžuji.




Vzhled produktu

Nejsvětlejším odstínem, který se dal objednat, byl 02 Natural Beige. Ačkoliv se po vytlačení z tubičky zdá poměrně tmavý a oranžový, po rozetření krásně splyne s pletí (i s mou poměrně bledou na léto). Hodí se na použití v období, kdy nejsem úplně křišťálově bledá.


Nerozetřený BB krém na sluníčku.

Dokonale rozetřený BB krém.


Balení by se někomu mohlo zdát infantilní, mně připadá naprosto rozkošné a roztomilé – vhodné pro mladé dívky. Produkt vytlačujete z tubičky úzkým otvorem, což je praktické, protože pokud chcete, dostanete z ní opravdu jen malou kapku (spíš bobík), který potřebujete. Název řady Sweet Cotton navíc skvěle reprezentují dvě malé cukrové vatičky na horní části obalu.




Vlastnosti a manipulace s BB krémem

Konzistence krému je poněkud tužší, ale ne příliš. Hezky ho lze rozetřít štětcem na makeup i prsty, ačkoliv já jsem se poslední dobou vrátila opět k houbičkám a v kombinaci s touto kočičkou od Real Techniques je jeho nanášení přímo pohádka. Dodá mé pleti barvu, sjednotí ji a lehounce kryje.





Někdy pod něj používám i bázi (Maybelline Baby Skin), se kterou společně vytvoří efekt krásně hladké pleti.




Výhodou BB krému je, že se nemusí nutně pudrovat, ačkoliv já jako majitelka smíšené pleti obvykle lehce pudruji aspoň T-zónu.

Zhodnocení a doporučení

S tímto produktem jsem velice spokojená a moc ráda ho používám. Vyhovující je i velmi solidní cena za velké balení (30 ml). Bohužel momentálně na Notinu, odkud jsem ho dostala, není k dostání, ale můžete si vybrat z řady jiných nabízených BBkrémů

Love
D.Doe

* jedná se o spolupráci/o reklamu

Žádné komentáře:

Okomentovat