neděle 16. července 2017

Kosmetický Wishlist 4

Krásný letní den,

vítám Vás již u čtvrtého dílu svého kosmetického wishlistu!

Několik položek z dob minulých (leč ne pravěkých) jsem si sice splnila, ovšem to mi nebrání v tom stále další a další novinky, které toužím vyzkoušet. Začala jsem se také více zajímat o péči o pleť a o složení jednotlivých výrobků (a ne, neberu s jásáním vše s nápisem 100% organický). Ale například mě velice nadchnula květová voda, kterou používám asi měsíc a kvalita mé pleti se opravdu zlepšila. Tudíž se nebráním dalším druhům, které jsou na trhu k dostání. Dále jsem si zaslintala nad novými kousky z dekorativky - však uvidíte sami.

Saloos Floral Lotion květinová pleťová voda

Značka Saloos nabízí 14 různých variant tohoto voňavého zázraku. Nejraději bych vyzkoušela neroli, rosalinu a meďunku. Myslím si, že takovouto drobností můžete někoho i velmi potěšit, pokud je dotyčná osoba žena a znáte její oblíbené vůně. 




Saloos Bio Aroma Roll-on

Někdy mám pocit, že bych potřebovala ubrat trošku páry a zklidnit se, avšak příliš se mi mé snažení nedaří. Tento roll-on vypadá velice dobře a údajně by měl navozovat uklidnění a uvolnění organismu. Přesně to mi občas chybí.




Artdeco Paradise Island rozjasňující bronzer

Nad tímto kouskem od Artdeca jsem váhala a cupitala kolem něj asi měsíc, a pak jsem si řekla čert to vem, a za úspěšné ukončení zkouškového jsem se odměnila. Zaujala mě i bronzující tvářenka z této letní limitky, ale ne tolik jako zmíněný bronzer.





L´oreal Paris Miss Baby Roll řasenka

L´oreal přišel na trh s novou řasenkou, která slibuje zisk svůdného objemu řas a jejich dokonalé natočení. Na internetu jsem si našla obrázky, jak vypadá výsledný efekt na uživatelce pocházející z normální skupiny žen bez umělých řas. Bohužel v Česku jsem zatím viděla jen černou variantu. Tváří se ale zatím velmi slibně. Odolám, či ne?




Chanel Rouge Allure Velvet

Vím, že je to pálka, ale když ona je tak nádherná... Odstín 37 L´Exubérante - okouzlující, šťavnatá malina, mě na první pohled naprosto uchvátila. Přála bych si mít aspoň jednou za život tak nádhernou a luxusní "Chanelku".





Gratuluji všem, kteří se prokousali až na konec článku! Můj Wishlist není sice předlouhý, ale alespoň je upřímný. Uvidíme, který produkt se v budoucnu objeví v nákupech a novinkách.


Love
D. Doe


*jedná se o spolupráci/o reklamu

Žádné komentáře:

Okomentovat