pátek 27. ledna 2017

Bourjois Volume Glamour Ultra Care Mascara | Něžná recenze


Vítám Vás po dlouhé době u příspěvku spadajícího do kategorie Kosmetika.

Před měsícem jsem dostala k otestování novou řasenku od Notina – vybrala jsem si téměř kultovní záležitost, a tou jest Bourjois Volume Glamoure Ultra Care Mascara (příšerně dlouhý název). Řasenky od Bourjois mě již dlouho lákaly k vyzkoušení pro jejich elegantní vzhled, luxusní balení a pochvalné recenze. Konkrétně tato maskara slibuje docílení dvojnásobného objemu řas.




Vzhled produktu

První, co na ní musím ocenit je krásné a minimalistické balení. S černobílým obalem se zkrátka nedá šlápnout vedle – aneb v jednoduchosti je krása.

Když jsem ji poprvé otevřela, zaujal mě typický "řasenkový" pach – někomu může být nepříjemný, mě nevadí. Konzistence samotné náplně je poněkud mazlavější a tekutější. Je opravdu sytě černá, žádná "vyblitka".

Kartáček je klasický, rovný, hustě obalený štětinkami jedné určité délky. Při vytažení z tubičky bývá hodně olepený náplní, proto si ho vždy před samotným nalíčením očistím o hrdlo řasenky dle potřeby.

Manipulace a vlastnosti

Samotná práce s řasenkou je velmi rychlá a příjemná. Díky praktickému tvaru se dobře drží v ruce – i to je velmi důležité! Vytváří spíše nenápadný a jemný efekt nežných, panenkovských řas, proto se naprosto ideálně hodí na denní líčení. Obvykle musím nanášet až dvě vstvy pro dosažení uspokojivého efektu.

Úžasný slibovaný objem jsem na svých nalíčených řasách nezaznamenala, zato ale musím vyzdvihnout prodloužení – měla jsem pocit, že mé řasy sahají doslova až do nebe!

Jejích dalším benefitem je fakt, že neslepuje (občas může, pokud to přežete s množstvím nanesené náplně). Jednotlivé řasy jsou pěkně oddělené a celkově působení "zahuštěným" dojmem. Vydrží mi celý den a nedrolí se, neobtiskává ani nevyvádí podobné nepatřičné psíkusy.

Jako bonus výrobce uvádí, že je vhodná i pro velmi citlivé oči. Sama jsem několikrát zaznamela začervenání a podráždění očí po použití některých řasenek, a tudíž mohu potvrdit, že tato mezi ně nepatří. Pokud jste citlivka (přes oči), jděte do ní!

Celkové zhodnocení

Nejspíš se sice nebude jednat o řasenku mého života. Preferuji řasenky vytvářející dramatičtější a výraznější vzhled. Ale stala se mou dobrou kamarádkou pro obyčejné dny, kdy halím víčka do jemných barviček, tudíž k nim krásně ladí.

Love
D. Doe


* jedná se o reklamu/o spolupráci

Žádné komentáře:

Okomentovat