úterý 3. ledna 2017

Dárečky od "mých Ježíšků"


Rok se s rokem sešel, nastal Štědrý večer. A po mnoha letech symbolicky se i celá naše rodina sešla u štědrovečerního stolu a nazdobeného stromečku. Budu na tento večer vzpomínat ráda a láskou.

Nevím proč, ale čím jsem starší, tím více si Vánoce užívám – přestože mám více povinností a starostí, celkově si připadám daleko uvolněnější, než jako dítě. Mám také velkou radost z toho, když mohu svým blízkým darovat hezké a užitečné dárky, a vidět, že z nich oni mají radost. To mi dovede vykouzlit v mžiku úsměv na tváři.




Samozřejmě, jako každý sobecký homo sapiens sapiens, i já miluji okamžiky, kdy jsem obdarovávána. Letos jsem našla pod stromečkem opravdu nádherné dárečky a mám z nich velikou radost.




A když už jsme se konečně dočkali snížku, rozhodla jsem se je dokonce nafotit v závěji pro umocnění zimní atmosféry.

Můj starostlivý bratr ví, že mi kosmetikou z lékárny udělá vždy radost. Tentokrát mi dal nádherný set kosmetiky s mandlovým olejem od české značky Body Tip. Balíček obsahuje výživný pleťový krém, regenerační noční krém a tělové mléko.




Ve zlaté krabičce jsem našla nádherné náušničky ve tvaru srdíček, které září jako drahokamy stříbřitě-zelenavým třpytem. Navíc mají rozkošné zapínání zdobené lístečky.




Novou láhev do školy už jsem nutně potřebovala, takže letňák zahájím ve stylu a novou výbavou!




Abych té pečující kosmetiky náhodou neměla málo, dostala jsem také vyživující tělové mléko a sprchový gel Granátové jablko od značky Yves Rocher. Nemohu se dočkat, až je vyzkouším, voní krásně sladce a decentně.




Velikou radost mi udělala nová zásoba čepiček, šál a bačkor. Velký bratr mi koupil ručně pletené bezprstové rukavice, čepici a huňatou šálu na objednávku od jedné moc šikovné paní, navíc v mých oblíbených barvách – tyrkysové, bílé a šedivé. Dále jsem dostala rozkošnou cukrovou čepičku s bambulkou a jemnou, zářivě bílou šálu k tomu. Na závěr nesmí chybět teplé bačkorky!






Mí drazí propadají zřejmě domněnkám, že mám zkášlovacích pomůcek a kosmetiky málo, takže mě zásobili ještě víc (a nemohu říct, že by se mi to nelíbilo, naopak). Maminka mi darovala nádhernou manikúru, do které jsem se od první chvíle zamilovala a neustále ji teď tahám v kabelce. Můj oblíbený jahodový balzámek Labello a pomerančový sprchový gel Tetesept těší nejen mé rty a tělo.




Od NYXu jsem si moc přála vyzkoušet jejich tekuté rtěnky, ale zatím jsem se k nim nedostala. O to větší radost mi dělají lesky Intense Butter Gloss, protože jsou nádherně vláčné, jemné a intenzivně zabarvené. Každý den si vybírám jinou barvičku podle nálady. Dostala jsem k nim také primer. Brzy můžete očekávat samostatnou recenzi.




Musela jsem být letos moc, moc, moc hodná, protože tím výčet dárků nekončí – dále jsem dostala nějaké oblečení, které jsem si sama vybrala, dobrůtky, digitální budík s rádiem a penízky. Tyto věci už jsem radši netahala do sněhu, a hlavně se mi ani nevešly do batohu. Asi každá normální blogerka by vyfotila dárky v klidu doma s krásným zátiším, jen já je tahám v krosně do lesa! Ale líbí se mi to moc.

Doufám, že jste si užili Vánoce v klidu a kruhu rodinném, a přeji Vám všem krásný a uspěsný rok 2017!

Love
D. Doe

2 komentáře: