pondělí 6. února 2017

Kosmetické přírůstky | Leden 2017

Krásný den přeji,

vítejte u pravidelné dávky kosmetických novinek na blogu! Tentokrát jsem překonala svou lenost
(a hlavně už mám dávno hotové všechny zkoušky, takže neřeším teď školu) a vydávám tento formát konečně po jednom měsíci (nikoliv po dvou či po třech). Z toho důvodu Vám představím sice menší množství produktů, ale zato si každý z nich důkladněji rozebereme.




Yves Rocher sprchový gel (Laoský lotos) a třpytivá rtěnka

Od svého kamaráda jsem ještě po novém roce dostala opožděné vánoční dárečky, které mi udělaly velikou radost.

Sladce růžový sprcháč při prvním nádechu voní nejprve výrazně květinově, a poté se jeho silné aroma rozplývá do ztracena. Už se nemohu dočkat, až se s ním osprchuji.




Navíc se mi trefil do vkusu s nádhernou rtěnkou, která se zpočátku tváří jako korálová kráska, ale na rtech působí jako rozvíjející se růžový květ. Obsahuje jemné, decetní, studené třpytečky, které jsou opravdu velice drobné, takže na rtech nevytváří lacinný efekt. U rtěnky je pro mě také důležitá vůně – tato voní hodně sladce, trochu mi připomíná vodní meloun. Těším se na příchod jara a tepla, protože tato fešanda je pro jarní období podle mě jako stvořená!





Bourjois Volume Glamour Ultra Care Mascara

Na nový řasenkový přírůstek v mém arsenálu jsem psala minulý týden recenzi. Zakoupíte ji na Notinu.




Bioaqua černá maska

Občas i já propadnu nějakému nesmyslnému trendu (čti "kravině"). A naivně jsem doufala, že černá maska s aktivním (adsopčním) uhlím mě zbaví mých rozkošných "jebáčků". No, za příšerných bolestí, kdy jsem myslela, že se asi počůrám nebo pobleju, jsem masku po patnácti minutách po aplikaci strhávala z pleti a s ní veškeré ochlupení na mém obličeji. Zázračné vyčištění pórů se nekonalo, zato jsem byla důkladně vydepilována. Teď se tuto obludnost snažím prodat, a nikdo to zatím nechce koupit (není divu).




Benefit High Beam + drobné dárečky

Za úspěšné splnění všech zkoušek a zápočtů jsem si dopřála rozjasňovač, po kterém jsem dlouho toužila. Za plnou cenu (téměř litr) bych si High Beam nekoupila, ale jedna slečna ho nabízela za čtyři stovky a ještě mi k němu přidala krásné dárečky – no nekup to! Dřív jsem si říkala, co všichni s těmi rozjasňovači mají, vždyť je to blbost, kdo by se chtěl lesknout jako diskokoule?!





Jenže High Beam není žádný "discoeffectmaker" a já jsem si ho naprosto zamilovala. Je tak jemňoučký a nenápadný, a zároveň nenahraditelný. Zářivě stříbřitý se studeným růžovým podtónem báječně ladí k mé bledé pleti. Lahvička obsahuje 13 ml produktu, takže mi vydrží nejspíš opravdu dlouho - stačí kapka, a je z tebe...




... jasně, že kráska (co jiného)?




Loreal Professional Mythic Oil

Téměř po roce a půl jsem se odhodlala k návštěvě kadeřnice a rozhodně toho nelituji. Doporučila mi zaměřit se více na péči o vlasy po umytí a jejich samotnou výživu – proto jsem investovala do poněkud dražšího produktu. Mythic Oil si dávám do vlasů téměř každý den (vždy malinké množství). Obsahuje arganový olej a olej z rýžových otrub. Zkrotí suché a nepoddajné vlasy. Vlasy jsou po aplikaci olejíčku jemné, hebké a doslova "napapkané". Nemastí je.




Uriage Hyseac čistící gel pro smíšenou a mastnou pleť 

Nechci si pořád sobecky vybírat v rámci spoluprací produkty jen pro sebe, takže jsem tentokrát zapojila do testování i svého přítele. Protože patří mezi jedince s mastnější pletí se sklonem k tvorbě akné, vybral si Uriage Hyseac čistící gel pro smíšenou a mastnou pleť. Po třech týdnech používání gelu jsem ho vyzpovídala:

" Konzistencí je to docela jemný gel, bez jakýchkoliv přísad, jenom gel. Po nanesení na tvář vytvoří slabou vrstvu pěny. Nanáší se příjemně, není to, jako bych si na sebe dával vazelínu a zároveň mám pocit, že to není jenom jako voda. A mám pocit, že od doby, co to používám, mi ubyly hlavně černý tečky a celkově i ty jebáky. A není to nepříjemný, i když mám delší vousky. "

Musela jsem se upřímně zasmát tomu, jak jako typický chlap popisuje realitu. Skutečně ryzí, takovou, jaká je, bez příkras, květnatých výrazů a slovních hříček. Někdy je to tak lepší, protože se člověk nenechá jen unést tobogánem nádherných slov a zamýšlí se nad produktem více z hlediska praktického.




Společně jsme vystoupali až na vrchol "hromádky" minirecenzí a nastal čas, abych Vám poděkovala za přečtení článku a za pozornost.

Zaujal Vás některý z výše zmíněných produktů?

Love
D. Doe

* jedná se o reklamu / o spolupráci

Žádné komentáře:

Okomentovat