pondělí 24. října 2016

V euforii z Euphorie



Minulý týden jsem oslavila druhé kulatiny v mém životě. Rodina i přátelé mi přáli hodně štěstí a pevné nervy, prý je budu teď hodně potřebovat, když už nejsem „teenager“. No, zatím jsem žádný
rozdíl nezaznamenala (v daný den jsem narozeniny téměř nevnímala). O to hezčí a příjemnější chvilky jsem později s blízkými prožila. Dostala jsem nádherné dárky. A jednomu z nich bych ráda věnovala dnešní článek.

Během dospívání jsem nikdy moc nepropadala vášni v parfémy a vůně. Svou první toaletní vodu jsem dostala loni k Vánocům. Od té doby jsem pravidelně pokukovala po flakónech nejrůznějších barev a tvarů a „tajně“ je očmuchávala. Snila jsem o tom, že si jednoho dne, až budu velká holka, koupím „pořádný, ženský parfém“.




Můj milovaný mě překvapil i na mé letošní narozeniny. Usedli jsme v krásný páteční večer k dobrému jídlu v našem oblíbeném sushi baru. Já hekala slastí a nadšením již při pojídání mého milovaného maki, natož po otevření vínově lesklé krabičky…

Vykoukl na mě stožár opilého korábu a já se jím nechala volně unášet po prvním přičichnutí.
Calvin Klein Euphoria (zakoupeno na notinu ZDE).

Na první pohled asi každého zaujme jeho atypický tvar. Mě osobně připomíná nejvíce již zmíněný koráb. Stříbrný háv mu dodává na eleganci a střídmém půvabu. Také se mi líbí, že nemá žádné ostré hrany – je lemován pouze jemnými oblinami. Z obou stran nabízí průhled skrze purpurově zabarvené sklo.

Teď, když se dostávám k popisu samotné vůně, absolutně nevím, kde začít. To je totiž na Euphorii to nejvíce zvláštní, nejspecifičtější a nejkrásnější – její nekonečná rozmanitost. Není to žádná jemná křehká květinka. Naopak. Je silná, smyslná a oslnivá. Dráždí mě a svádí, jako Žena.

Oficiální složení

Hlava: zelené tóny, tomel, granátové jablko

Srdce: lotos, orchidej

Základ: pižmo, smetanové tóny, fialka, jantar, mahagon


Toto samotné složení jsem si dohledala až později, po vyzkoušení parfému. Sama nevím, jak bych tyto vůně/plody/květiny detekovala. Vůni orchideje si představuji jako silnou a nezlomnou (v přeneseném slova smyslu). Mahagon – drahý a vzácný, jantar – starobylý až věčný, lotos – oslnivý. Fialka - zářivá krása.

Takže by se dalo říci, že jsem ji na první „čmuchnutí“ odhadla vcelku dobře! Líbí se mi její vyspělost a ženskost. Připadám si v ní už jako dospělá, ne jako lolita.

Krásná. Oslnivá. Silná. Svůdná. Milá. Taková je.

Zkrátka, Euphoria ve mně probouzí euforii. Je opravdu zvláštní. Extrémně rozmanitá a zároveň má svá specifika. Umím si ji představit na mladé ženě, jako jsem já, ale i na zralé dámě. Věděla jsem o její existenci již dříve, a troufám si říci, že právě díky této schopnosti je extrémně oblíbená.

Natolik mě uchvátila, že se s ní budu zřejmě „krášlit“ každý den. Naštěstí je balení dostatečně velké (100 ml), takže si troufám říct, že mi vydrží dost dlouho.

Věčná Ženská krása.

Love
D. Doe


* jedná se o spolupráci


2 komentáře: