pondělí 17. října 2016

Wishlist 3 | Notino.cz


Krásný den,

vítám Vás u nového článku. Pomalu se blíží Vánoce, vzduch voní podzimem a nostalgií. Během těchto sychravých dnů je nejspíše každý z nás šťastný, když může po návratu z práce či ze školy zalézt do vyhřátého pelíšku a chvilku si odpočinout.

Relaxovat můžeme různými způsoby. Někdo rád čte knížky, jiný vaří, peče, sleduje televizi nebo si hraje s pejskem. Já si s oblibou a často surfuji po internetu a prohlížím weby si nabízející kosmetiku a oblečení. A která ženská to nedělá? Říkám si, jo, tohle bych chtěla, to se mi líbí, a tohle, tohle, tohle…

Postupně jsem došla k tomu, že jsem si sestavila nový Wishlist, tentokrát zaměřený na kosmetické štětce a na péči o obočí. Všechny tyto produkty můžete zakoupit na eshopu www.notino.cz (dříve www.parfums.cz), ze kterého jsem čerpala také obrázky.

Štětce Real Techniques

Tyto nádherné štětce obdivuji od chvíle, kdy jsem je poprvé viděla ve videu Getthelouk. Nejen pro jejich skvělou pověst, ale i elegantní a krásný design.


RT Collection Finish - štětec na makeup




Pro aplikaci makeupu jsem dlouho používala obyčejné houbičky z ebaye, ale už mi bohužel
nevyhovují. A patlat makeup a korektor prsty zrovna není to, co bych si po ránu vychutnávala s rozkoší. Ráda bych proto přednostně vyzkoušela štětec na makeup RT Original Collection Finish. Vypadá opravdu skvěle.


RT Original Collection Base - štětec na korektor


Dalším RT favoritem, který mi padl oka, se stává štětec na korektor z řady Collection Base.


RT Original Collection Finish - štětec na pudr a makeup




Tento krasavec má být sice původně určen na aplikaci makeupu a pudru, ale má kosmetická guru Getthelouk ho doporučuje na aplikaci rozjasňovače. Přestože moc rozjasňovač nepoužívám, ráda bych se s ním naučila lépe pracovat – jak jinak, než s kvalitním pomocníkem. Rozjasňovač naťupkaný prsty nevypadá nejlépe a navíc nesnáším ten pocit, že mám špinavé prsty jako čuník!


RT Original Collection Finish - štětec na kontury




Spanilou RT jízdu zakončuji štětcem na kontury. S ním musí být radost pracovat!


Gosh Eyebrow - tužka na obočí




Jak se říká, obočí tvoří výraz celého obličeje. Hezky upravené navíc dodá tváři na kráse. Ráda bych vyzkoušela konečně nějakou pořádnou tužku na obočí, a tato od značky Gosh vypadá velice dobře. Líbí se mi, že nabízí odstín Grey Brown, který se hodí pro nás, studené typy.


Nyx Eyebrow Cake Powder - sada na úpravu obočí





NYX je jedna ze značek, které mě velice lákají, a přesto jsem od ní stále nic nevyzkoušela. Je čas na změnu! Kvalitní tužku doplním paletkou Eyebrow Cake Powder. Uhranul mi odstín Taupe/Ash.


da Vinci Classic - štětec na obočí



Stín na obočí je třeba nanášet štětečkem na obočí. Tento od da Vinci Classic vypadá velice solidně.


NYX Powder Blush



Důležitou roli v denním, obyčejném líčení dle mě kromě řasenky hraje tvářenka. NYX krásky v odstínech Peach a Ethereal mi již nebudou déle unikat!

Ach, to jsem si zase krásně zasnila a nastal čas návratu do reality! Jsem prostě snílek. Vždyť není nic špatného na tom snít a představovat si, že můžu mít vše, na co si jen vzpomenu. O čem sníte vy?

Love
D. Doe

jedná se o reklamu/spolupráci

4 komentáře:

  1. hmm Da Vinci jsou pecka...ale já pořád miluju svoje EcoTools :)

    OdpovědětVymazat
  2. štětce od RT mám též na wishlistu, mám zatím jen 2 :) Nyx tvářenka vypadá krásně!
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych si moc přála ten na makeup :) A jaké máš?

      Vymazat