pondělí 10. října 2016

Modro-bronzové líčení


Poslední dobou většinou nemám dostatek času ani chuti se líčit. Když ovšem nemusím vstávat brzy do školy nebo mám volno, ráda si zaexperimentuji. Rozhodla jsem se vytvořit stručný fotočlánek, ve kterém Vám ukáži tip na jedno ze svých oblíbených líčení.

Použila jsem kombinaci hnědého a tyrkysového stínu na oční víčka.



Jako hnědý stín jsem použila mou milovanou Sidecar z Naked paletky. Hraje krásnými teplými odlesky bronzové a zlaté a zároveň obsahuje větší studené třpytky. Kdybych si měla vybrat jeden jediný stín, který bych si měla vzít sebou na pustý ostrov, byl by to právě tento. Aplikovala jsem ho rovnoměrně na vnější dvě třetiny víčka.




Spodní linku jsem jen lehce zvýraznila pomocí Darkhorse (opět Naked), nádherné olivově bronzové s temným nádechem.

Tyrkyska od Milani hezky oživí celkový vzhled makeupu. Bez ní by byl umírněnější. Posadím ji hezky dopředu a pečlivě navrstvím.




Tím, že ji posadím pouze na vnitřní stranu víčka, dosáhnu toho efektu, že bude pouze problikávat.
Pokud se bojíte výraznějších barev na očních víčkách, můžete pro začátek použít tento efekt – aplikovat výraznou barvu pouze na vnitřní třetinu víčka. Vytvoříte tím relativně nositelné líčení na den.

Stíny jsem doplnila klasicky řasenkou, úpravou obočí a lehkým zvýrazněním lícních kostí.



Love
D. Doe

2 komentáře: