úterý 26. července 2016

Spotřebováno 2


Krásné letní ráno. Nebe ranní svěžestí září, ptáci štěbetají, a já získávám chuť tvořit - po více než třech měsících přicházím již s druhým dílem Spotřebována.

Ačkoliv jsem se snažila ze všech zredukovat můj kosmetický arsenál, taška s „odpadem“ tentokrát úplně nepřetéká. I tak jsem si pro vás připravila vcelku slušnou dávku krátkých recenzí, které vás mohou inspirovat k nákupu daného produktu. Já sama mám články tohoto typu velice ráda.




Sprcháče

 Dermacol (Aroma Ritual) rozpustilý citron a vodní meloun - Podle fotky můžete usoudit, že stále preferuji sprchové gely od Dermacolu. Po dokonalém citronku jsem si myslela, že mě nedokáže žádná jiná vůně více oslnit! Och, jak jsem se mýlila... Vodní meloun citronek předčil. Svou svěžestí a něžnou sladkou vůní, kterou zanechává na mém těle.

Bourjouis Deluxe Mousse – Tento gel vůní nádherně slaďoučce, po vanilkové zmrzlině. Má příjemnou texturu a dobře pění.

Grace Cole shower gel (Nectarine blossom and grapefruit) – Jakýsi vzorek, který jsem doma objevila. Nic atraktivního pro mě.





Mazadla (tělo)

 
Extracts tělové máslo (pomegranate and rosehip) – Tělová másla od značky Extracts jsou úžasná, bohužel také drahá. Toto mi svou vůní připomínalo višňový jogurt.

Garnier tělové mléko pro suchou pleť – Přestože se má jednat o produkt zaměřený na péči o suchou pleť, nezdálo se mi, že by nějak zvlášť dobře hydratoval. Nekoupila bych si plné balení, bohužel.

Grace Cole body cream (Nectarine blossom and grapefruit) – Viz sprchový gel výše.

Agua Line body lotion – Další nudný vzoreček.





Mazadla (ruce)

Avon rozjasňující krém na ruce (okurka a citron) – Nádherně vonící svěží krémík. Používala jsem ho ve chvílích, kdy jsem neměla úplně vysušené ruce, ale zároveň potřebovaly nějaké rychlé osvěžení a výživu. Je velice lehký a rychle se vstřebává.

Indulona měsíčková – Indulona kdysi bývala mým favoritem, ale o několik levelů ji předčil následující krém.

Herbavera mandlový krém na ruce – To je on, mého srdce šampion! Vychvalovala jsem ho již v červnových nákupech. Voní jako čerstvý marcipán a zanechává mé ruce plně hydratované.

Herome princessen handcreme – Vzorečky od tety z Holandska.




Vlasy

Head and Shoulders šampon proti lupům (citrus fresh) - Šampon, který používá celá naše rodina. Nikdy nezklame – navíc pěkně pění, takže na umytí celé hlavy vám postačí malé množství produktu.

Syoss posilující šampon s keratinem – Od Syossu jsem nikdy předtím žádné šampony nezkoušela. Nebyl špatný, ale nepozorovala jsem žádné výrazné zlepšení kvality mých vlasů, které šampon sliboval.

L'Oréal stylingový sprej – Sprej, který je naprosto k ničemu...

L'Oréal Prodigy kondicionér – Tyto balzámy mám snad nejradši ze všech. A protože si já i mamka barvíme hlavu, máme stále plnou zásobu!

Bed Head stylingový gel – Tento gel jsem dostala od kadeřnice. Po použití jsem měla spíše "bad head", namísto bed head...



 
L'Oréal Prodigy barva na vlasy (odstín 6.60 velmi intenzivní červená) – Barev na vlasy jsem vyzkoušela již několik. Tato, jako jediná barva z drogerky, prohřeje mé přirozeně tmavé vlasy maximem ohně, který se z nich dá vykřesat. Z vlastní zkušenosti vím, že se vyplatí na těchto produktech nešetřit.






Péče o pleť
  
Hema hydratační pleťová maska (borůvka) – Tohle je asi ta nejpříjemnější pleťová maska, jakou jsem kdy vyzkoušela. Pleť jsem měla po aplikaci krásně vyhlazenou a sametově jemnou.

Hema slupovací maska (granátové jablko) – Nebyla špatná, ale nedosahuje kvality své předchůdkyně.

Herbalife čistící maska – Tohoto mazlíka jsme měli doma už nějak podezřele dlouho (naštěstí se nezkazil). Velice dobrá a účinná maska.

Balea pleťová voda – Po nanesení na kůži mírně pálila, ale nebylo mi to nijak nepříjemné. Naopak jsem měla pocit, že pleť opravdu dezinfikuje a čistí. Klidně bych si ji koupila znovu, ale momentálně používám na micelárku na odličování i čistění pleti, takže zabíjím dvě mouchy jednou ranou. Prozatím.

Avon solutions denní a noční péče – Mé první pleťové krémy. Ráda na ně vzpomínám, byly opravdu dobré. Zejména na tom nočním se mi líbilo, že má strukturu gelu, takže jsem neměla pocit mastné pokožky (který opravdu nesnáším).




Doplňky

houbička na makeup z ebay.com – Makeup příliš často nenosím, a když už, tak ho nanáším jedině touto houbičkou. Její špička přímo vybízí k zapracování korektoru. Přestože je to obyčejná houbička za 15 korun, nemohu si stěžovat. Možná v budoucnu změním názor, pokud vyzkouším pravý beautyblender, ale zatím si vystačím s touto levnější alternativou.

vatové kosmetické polštářky – Používám je každý den, ráno i večer, na odličování i péči o pleť a je mi celkem jedno, o jakou značku se zrovna jedná. Upřímně mezi nimi necítím žádný rozdíl.






Dekorativní kosmetika


Rimell gelové oční linky – První mé gelové linky a na delší dobu i poslední. Přesedlala jsem prozatím na tekuté linky od Catrice, se kterými se mi lépe manipuluje. Balení gelovek obsahovalo i malý štěteček. Z počátku se mi jevily jako skvělé, ale po pár týdnech začaly vysychat. Když jsem se je snažila dostat na víčko, tahaly se sebou nepříjemně i kůži a špatně se kreslily. Proto musí z domu pryč.

Miss Sporty fosforeskující lak na nehty (Disco Tech) – Sladká vůně puberty.

Miss Sporty perleťový lak – Na perleťové nehty mě naučila mamka. Když chceme neutrální lak, volíme elegantní zář perel.

Miss Sporty praskací černý lak – Hezký kousek na experimentování.

Flormar černý lak – Flormar dělá výborné laky. Rychle zasychají, dlouho vydrží a vybírat můžete z obrovského množství barev!




Konečně jsem na konci svého seznamu a nyní mám ze sebe dobrý pocit, že jsem toho tolik nashromáždila a konečně se toho mohu zbavit. Je to takový očisťující a zároveň osvobozující pocit.

Líbí se vám více tento styl článku, kdy krátce ohodnotím každý produkt? Nebo dáváte přednost jednodušeji podaným článkům?


Love
D. Doe

2 komentáře:

  1. Ty laky je škoda zlikvidovat! Jinak super recenze ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky:) Bohužel už jsou staré a ztvrdlé a to já prostě vyhodím.

      Vymazat