pondělí 2. května 2016

Dubnový HAUL


Vážení čtenáři,

přestože se můj blog neřadí mezi ryze kosmetické, tak jako tak jsem dívka, a dívky obecně milují nakupování. Ale protože jsem děvče skromné a nerada vyhazuji své dlouho našetřené penízky, představím Vám dnes „pouze“ čtyři produkty! Občas i my skrblíci musíme vyrazit mezi lidi a nakoupit potřebné věcičky, které nám pomáhají udržovat hezký a pěstěný vzhled.




Dermacol  - Aroma Ritual sprchový gel (Rozpustilý citron)


Do těchto úžasných sprchových gelů jsem blázen už asi rok a půl. Poprvé jsem je objevila u mého přítele, když jsem se u něj sprchovala a vyzkoušela jsem ten s vůní Rebarbory a jahod. Vyzkoušela jsem i jiné, například Hrozny s limetkou. Rozpustilý citronek se ovšem za velice krátkou dobu stihl stát mým favoritem číslo jedna! Voní tak svěže a krásně, po citrusovém ovoci. Rozhodně si je budu kupovat dál a dál, jsem odhodlána vyzkoušet všechny jejich druhy!


Miluju citronky


Maybelline Colorama - modrý lak na nehty
  
U stojanu Maybelline mě okamžitě zaujala řada laků Colorama a jejich nádherné metalické odstíny. A jelikož jsem velkou milovnicí modrých laků, neodolala jsem, a do své sbírky přidala tento temně modrý. Ve slevě jsem ho pořídila za pouhých 34,- Kč.


Modrá laguna


 Lirene - hydratační krém (třešeň a citron)

Každá žena by měla dbát o svou pleť, bez ohledu na její věk či typ pleti. Pleť se mi příliš nemastí, jen v určitých oblastech, proto jsem hledala nějaký lehký osvěžující krém, který ji nebude příliš zatěžovat. Lirene tento účel zatím plní na jedničku, jsem s ním velice spokojená. Zanechává pleť hezky vyživenou a hebkou.




EOS - balzám na rty (Blueberry accai)
 
Po zakoupení mého prvního „vaja“ jsem věděla, že tohle je láska na první pohled (nebo na první olíznutí?)! Takže jsem se po dvou měsících intenzivního používání rozhodla, že mu pořídím bratříčka. Na fotce níže můžete vidět srovnání nového a vypotřebovaného vajíčka.



Dvojčátka

Porovnání


Z dnešního haulu plyne jedno ponaučení. A sice to, že při nákupu nové kosmetiky Vám nemusí tíhou rupnout nákupní taška, abyste dosáhli spokojenosti.


Love
D. Doe

1 komentář:

  1. Fajn článek ;-) ještě by se šiknul ten lak na nehtech!

    OdpovědětVymazat