středa 28. června 2017

Rockie šampiónem | Psí deníček


Ahoj kamarádi,

já, sir Carino, se po několika týdnech vracím zpět na blog mé milované Daninky. Tolik se toho mezitím událo! A víte co? Já vám to budu vyprávět. Povím vám příběh ze života malého ťapkala, který byl nemilosrdně odvezen na svou první výstavu.




První, co mě zaskočilo, bylo to, že mi maminka řekla, že pojedeme jen spolu sami dva a navíc mi budou dělat společnost dvě psí kamarádky – má starší sestřička Kassandra a kamarádka Megynka. Cože? A kde bude Daninka? Druhým nasíracím manévrem bylo to, že mi zase dala na hlavu zelenou mašli - jak kdybych byl nějaká barbína!




Přijal jsem svůj osud se smutným svěšením ocasu a poddal se mu. Cesta byla šílená, strašně mě bolelo bříško a blinkal jsem mamince do klína. Možná to bylo tím, že jsem pořád chtěl stát a koukat ven z okýnka. Když mně se tak líbí špízovat! Tam autíčko, tu další, vedle strom, značky, ptáčkové – na světě je tolik krásného na koukání a já to nechci prošvihnout jen kvůli nějaké papalášské show. Ještě že řídila Růženka a mohl jsem sedět u maminky, to sice ano, ale narvala mě do toho zeleného pelechu, který nesnáším, a ona to moc dobře ví!

Cestu jsem nějakým způsobem přežil a byl jsem šťastný, že už jsme na místě. Tam bylo ale pejsků! Černí, hnědí, zlatí, bílí, strakatí a šediví kamarádi na mě vrtěli ocásky a oči se jim smály při pohledu na mě v kočárku. No a co! Jsem přece aristokrat, tak se můžu povozit, ne?





Z nějakého pro mě neznámého důvodu jsem musel s maminkou obejít kolečko a pak mě postavila na stůl k několika cizím velkým paním. Och, jak jsem se bál! Otvíraly mi pusinku a sahaly na mě a to se mi vůbec nelíbilo, až jsem udělal kap!kap! Prostě jsem to neudržel a učůrnul si. Jedna hodná paní mi ale pořád opakovala jak jsem krásný a šikovný a ukazovala zdvižené palce i přesto, že jsem zkropil porotcům stůl.





Není divu, že jsem získal tři krásné ceny. Obdivovala mě celá hala! I teta Megynka a sestřička Kassandra získaly spoustu cen a paničky na ně byly náležitě pyšné. Jsme to ale úžasná rodinka!





Když už konečně ta hrozná předváděčka skončila, vyrazili jsme na odpočinek do restaurace, vedle které byl zelený palouček plný rozkvetlých kytiček. Hopsal jsem si po něm jako král a postupně se ke mě přidávali další a další chlupatí kamarádi. Jak jsem byl s nimi šťastný! Škoda, že tam se mnou nemohla být i teta Elinka. Už se mi po ní začalo stýskat a těšil jsem se domů na Daninku s Jakoubkem, svůj oblíbený pelíšek a Elinky misku s velkými granulemi.







Cestu zpět jsem díkybohu neproblil, a Růženka mi udělala velkou radost, protože šly s Megynkou ještě k nám na návštěvu. To byla zábava! Šup sem, šup tam, lítal jsem jako splašené morče po zahradě a pronásledoval Megy na každém kroku. Elince jsem ujedl i trochu z její misky. Byl to krásný večer.




Bohužel holky musely i brzy odjet, aby to stihly domů. Výstava se mi sice moc nelíbila, zato mě bavilo vše okolo. Ale teď už jsem konečně doma ve svém a jsem šťastný. Všude dobře, doma nejlíp!



Ňaf!
Rockie Carino di Testarossa

Žádné komentáře:

Okomentovat