pondělí 5. června 2017

Nákupy kosmetiky - jaro 2017



Vážené čtenářky/čtenáři,

již dlouho se na blogu neobjevil článek spadající do rubriky kosmetika/nákupy/haul a podobně. Mrzí mě to, ale studenti musí šetřit a bohužel nejen finance, ale i čas, který jsem teď věnovala zejména studiu a samozřejmě také Rockieskovi. Proto jsem se rozhodla teď publikovat „souhrňák“ nové kosmetiky za únor, březen, duben a květen.







Yves Rocher jemný odličovač s chrpou na citlivé oči


Již nějakou dobu jsem hledala nový odličovač na oči, protože jsem používala dvoufázový od Sephory, který hodně vysušoval oční okolí. Dostala jsem několik tipů na tohoto „přírodního fešáka“ a zvolila jsem jeho jemnější verzi (prodává se i dvoufázový). Možná jsem trochu šlápla vedle a měla jsem si koupit ten dvoufázák, protože jeho slabší bráška má trochu problém s dokonalým odstraněním voděodolné řasenky a tekutých linek. Oceňuji však jeho jemnost, příjemnou nevtíravou vůni a krásný vzhled.







Balea stylingový balzám na vlasy, stylingová emulze na vlasy

Málokterý produkt mým zhýčkaným vláskům vyhovuje. Pořídila jsem si opět svůj oblíbený balzámek od Balei a aby toho nebylo málo, přihodila jsem do košíku také „speciální emulzi pro vytvarování perfektních vln“. No sice je vytvaruje, ale… Funguje pouze na čerstvě umyté vlasy. Pak se vlasy emulzí akorát slepí, jsou krepaté a suché. Navíc ta hmota dost nepříjemně páchne a zanechává nepříjemný lepkavý pocit na prstech.





NYX Vivid Brights tekuté linky, Studio Liquid Liner

Od chvíle, kdy značka NYX spustila v Čechách svůj eshop, jsem neustále sjížděla jejich produkty. Volba nakonec padla na vyhlášené linky Vivid Brights ve fialkové a červené barvě a méně známé Studio Liquid Liner v královsky modrém odstínu. Rozhodně mohu potvrdit, že chvála je na NYX linky pěna oprávněně, protože jsou jednoduše skvělé. Krásné barvy, příjemné aplikátory, dobrá výdrž. Za tak pěknou cenu… Co si lze přát víc?





Miomare kosmetický štětec

I já podlehla Lidlovému šílenství a nakupuji v Lidlu velmi, velmi ráda. Když mi spolužačky řekly, že budou v Lidlu prodávat kosmetické štětce, uskutečnila jsem nájezd. Vybrala jsem si štětec, který je původně určen na nanášení tekutého make-upu a korektoru. Já s ním zkoušela zapracovat korektor pod oči a výsledný efekt se mi velice zamlouval. Druhou, mohutnější částí štětce zkouším nanášet rozjasňovač. Hlavičky štětce jsou tvořeny syntetickými štětinami. Za 60,- Kč dobrý kauf.





Adidas Cool and Care antiperspirant

Na svou oblíbenou svěží kuličku nedám dopustit.





Tony and Guy šampon pro objem vlasů

Po několika zoufalých pokusech oživit roztřepené a krepaté kudrnky, co mi poslední dobou jen tak splihle leží v culíku, počínaje olivovým zábalem a konče „zázračným“ šamponem, usuzuji, že nic jiného než razantní šmik šmik nepomůže! Ne že by byl tento šampon špatný, ale abych ho dovedla plnohodnotně ocenit, potřebovala bych k němu i kondicionér z této řady.






Holika Holika Sweet Cotton BB-cream

Také propadáte kouzlu BB-krémů? Já jsem z této sladké malé tubičky zatím nadšena.
Klasický makeup už téměř nepoužívám, proč taky. Akorát si tím zbytečně v mládí namáháme pleť! Tento produkt pouze jemně vklepu do pleti a nemusím ho ani pudrovat. Sjednotí barvu pleti a zároveň pokožku vyživuje (údajně by měl). Je sice trošku na mou bledou pleť tmavší, takže ho nemohu používat v zimě, ale teď jsem už trochu barvičky chytila, takže se hodí na aktuální letní sezonu. Koupíte ho ZDE.




Dnešní nákupy a novinky došly slavnostně ke svému konci a já se s vámi loučím. Krásné letní dny a užívejte sluníčka plnými doušky!



Love
D.Doe



* jedná se o spolupráci/o reklamu

Žádné komentáře:

Okomentovat