úterý 13. června 2017

Spotřebováno 4


Milí čtenáři,

po půl roce jsem si pro Vás připravila čtvrtý díl Spotřebována. Hezky jsem se činila, taška už přímo přetékala, ale bohužel mi mozek rozteklý učením doteď nenechal chviličku, abych si udělala pořádek i v kosmetice. Teď mu dám!




Produkty na vlasy

Podle počtu šamponů Aussie můžete usuzovat, že mám tuto značku velice ráda. I moje mamka je ráda používá. Z drogerie jsou to jedny z mých oblíbených šamponů. Head and Shoulders je starý kámoš, který nikdy nezklame. Balea gely na vlasy spotřebovávám rychlostí blesku a doufám, že tento zázrak nikdy nepřestanou vyrábět!





Sprchové gely

Sprcháče z mého arsenálu mizí rychlostí blesku. Velice jsem si užívala osvěžující Balea gel s limetkami a Yves Rocher granátové jablko. Tetesept sprchový gel s pomerančovým květem mě příjemně překvapil, protože voněl jako čerstvě rozkrojený, "skutečný" pomeranč, nikoliv jako extrakt/aroma/syntetická napodobenina.




Mazadla na tělo/pleť/ruce

Vypotřebovala jsem svá oblíbená tělová mléka od Dermacolu a krém na ruce s vůní limetky a hroznů – asi nejlepší vůně ze všech. Velice příjemná byla také káva, která se hodí zejména v období panování královny ledu a chladu. Doporučuji rozhodně vyzkoušet Dermacol sprchové gely (ZDE), které dovedou skvěle osvěžit v horkých podmínkách, které momentálně panují.
Balea krém na ruce s podmáslím a citronem se osvědčil asi jako nejlepší krém na ruce, jaký jsem zatím zkoušela.
Avon tělové mléko s verbenou a zeleným čajem jsem používala často a ráda. Jedná se o jemnou nevtíravou vůni, která je poměrně neutrální a tudíž by se mohla zamlouvat většině uživatelů.




Odličování

Konečně jsem vypotřebovala dvoufázový odličovač od Sephory, na který bohužel nemohu pět ódy. Hodně vysušuje oční okolí a zanechává nepříjemný mastný povlak na pleti, který se téměř nedá umýt (ani mýdlem). Oproti němu micelární voda Bioderma mě nadchla. Pleť naopak hezky hydratovala a navíc vyčistila.





Dekorativka + další drobnosti

Šuplíčkem s dekorativní kosmetikou prolétla pořádná vichřice a vzala sebou několik starých a bohužel zkažených produktů, které jsem již musela vyřadit – zejména laky na nehty, stíny v tužce Jordana, staré tužky na oči, vyschlé tekuté linky (Mary Kay, Flormar, Catrice), mou oblíbenou okurkovou krásku, gel na obočí Essence, starou dětskou paletku stínů a vzorečky báze pod oční stíny. Dále jsem sem zařadila Adidas antiperspirantní kuličky a EOS balzámky, o kterých jsem se zmiňovala na blogu již několikrát a kupuji si je stále dokola (kupovala jsem ZDE).




Vzorečky + spotřební materiál

Jako obvykle jsem se neobešla bez svých oblíbených vatových tamponků (5 balení) a miniaturek péče na vlasy . Vyzkoušela jsem také velice příjemnou melounovou pleťovou masku. Můj oblíbený Lilien odlakovač se osvědčil jako vždy.




Dnešní Spotřebováno jsem pojala podstatně ve skromnějším duchu, protože jsem jednak v poslední době hodně vytížená a také proto, že jsem doma nasyslila celkem 68 produktů, což je oproti minulé rekapitulaci (37 kousků) dost silné kafe. Ale tak jsem jednou v životě ženská a mám doma spoustu krámů, které potřebují zdělat 😁.

Love
D.Doe

*jedná se o spolupráci/o reklamu

Žádné komentáře:

Okomentovat