středa 31. května 2017

Rockie Carino di Testarossa | Perla oceánu


„Píp, píp, píp“, ozývá se z hrdélka mého malého kuřátka, které mě s velikým nadšením a radostným ťapťap provází na každém kroku. Už tušíte?... 




Ano, uhádli jste správně. Jmenuji se Rockiesek, celým jménem Rockie Carino di Testarossa, a pocházím z chovné stanice di Testarossa. Jsem malý, hodný a zlatý (doslova!) jorkšírek vzácného zbarvení ocean pearl. Za každý správný kousek si vysloužím malý piškotek. Budu vám vyprávět svůj příběh. Příběh Malého prince, který z odešel z malé planetky teriérů na velkou planetu dvounožců.

Dvounožci jsou teď moji noví kamarádi. Mají měkké prsty, které se hezky žužlají, jemné vlásky, se kterými si rád hraji, a něžné dotyky, kterými na mně rozhodně nešetří. Mají mě moc rádi. Ve smečce dvounožců bydlí také slečna Elinka, černovlasá kráska s ohnivým pálením, která ale občas nosí svůj pěkný čumáček trochu moc nahoru – ona totiž moc dobře ví, jak krásnou a váženou paní je. Učí mě ale spoustu užitečným dovednostem – běhání, hlídání, kousání, žebrání, táhnutí na vodítku a psychickému vydírání dvounožců. Společně stále zdokonalujeme naše tajné techniky kradení papírových kapesníčků. Dále mou smečku tvoří Daninka, maminka a Jakoubek. Občas také zavítám na návštěvu k babičce a dědovi, u kterých si sem tam učůrnu (nemají na podlaze plenky), nechám se podrbat a šupajdím zase domů.

Teta Elinka a její oblíbená činnost - válení:






Když na mě dvounožci volají a já hned přiběhnu domů ze zahrádky, říkají mi, že jsem šikovný. Já jsem sice malej, ale šikovnej, a jak! Také říkají, že jsem skutečný fešák a na přehlídkách budu za šampiona.

 Každý den se ráno těším na okamžik, kdy se Daninka probudí a pohladí mě po kebulce. Pak s ní jdu jako vesmírná stráž na záchod a zpátky do pokoje. Cítím se velmi důležitý a nepostradatelný, když ji mohu chránit.




Taky rád papám. Nejradši mám, když mohu papat z mističky tetě Elince. Teta Elinka je tak hodná, že se nezlobí, a nechá mě papat ty její velké kuličky pro dospělé pejsky. Musí ze mě vyrůst velký a silný chlap, proto všechno sním!

Chodím také s Elinkou a dvounožci rád na procházky. Vždycky mě přivážou na takový dlouhý špagát a volají na mě "k noze". Když já bych nejradši tak hopkal v travičce, honil brouky a pochutnával si na květech sedmikrásek (mňam, mňam).





Život v takové smečce je zkrátka nádherný. Těším se na každý nový den a na zážitky, které přinese!

Ňaf!
Rockie Carino di Testarossa

2 komentáře:

  1. Nádherně napsan s láskou,bude se mít u Vás super ♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, je to náš anděl :))) Máte také krásného pejska :)

      Vymazat