sobota 22. září 2018

Kosmetické přírůstky | Srpen 2018


Vítejte u dalšího návalu nové kosmetiky! Čtete rádi o novinkách v kosmetice? Necháváte se inspirovat blogy? Pokud ano, čtěte dál – přináším Vám sled minirecenzí a tipů, čemu se v oblasti péče o krásu a zdraví vyhnout a po čem naopak okamžitě sáhnout.




Království bylin – Putorius s.r.o osvědčená bylinná mast s olejem čajovníku australského


Poslední dobou se u mě rozmohlo akné a napadá oblast brady, čelisti, ramena a dekolt. Zoufalá a udrbaná jsem si již nevěděla s pupínky rady, když mi Miuška přinesla domů „tuto zázračnou mastičku“. A hle, po její aplikaci začaly pupínky mizet (nejdříve vyschnou a pak zmizí). Někdy mám pocit, že zažívám druhou pubertu.





Avon Color Trend lak na nehty


Tomuto laku mentolově zelenkavé barvy jsem nemohla zkrátka odolat. Laky na nehty rotuji jako blázen a moc ráda zkouším nové a nové odstíny!




Avon Naturals hydratační pleťový krém s aloe a bavlnou

Po aplikaci mastičky s čajovníkem přichází na scénu krém od Avonu, který jsem si zamilovala nejen pro jemnou a decentní vůni. Rychle se vstřebává, pleť nezanechává mastnou a hydratuje uspokojivě.





Bourjois Contour Clubbing voděodolná tužka na oči (ods. 46 Bleu Neon, ods. 50 Loving Green)

Po vyzkoušení černé tužky Bourjois jsem se rozhodla jít i do jiných odstínů a rozhodně to nebyl krok vedle! Bleu Neon září svou fantastickou modří a krásně vynikne na podkladu z hnědých očních stínů. Tyrkysová Loving Green ladí k mým oříškovým očím.

Líbí se mi, že když tužka po aplikaci uschne (všechny odstíny), tak „se zamkne“ a drží celý den na víčku. Jestli hledáte cenově dostupnou tužku na oči se slušnou výdrží, neváhejte a jděte směle do ní!




L´Oréal Paris Color Riche (Julianne´s Nude)

Jako nečekaný dáreček u mě přistála tato přirozená kráska. Na kosmetiku L´Oréal si zrovna nepotrpím, ale tento odstín se mi moc líbí. Vypadá velice něžně a přirozeně a pouze „lehce zdůrazní“ původní tón rtů. Výdrž není exceletní, ale nic takového ani neočekávám od této rtěnky. 





Max Factor 2000 Calorie řasenka pro objem (ods. 04 Navy)

Na tuto řasenku jistě mnozí z vás zaregistrovali nedávnou reklamní masáž. Tehdy mě ani vůbec nelákalo ji vyzkoušet. Ovšem poté, co mé srdce začalo prahnout po barevné (nejlépe modré) řasence, dala jsem si již říct. Výsledný efekt působí velice přirozeně, řasy prodlouží a vydrží celý den bez drolení. Příště bych klidně vyzkoušela i její černou variantu.




Gosh Eyebrow tužka na obočí s kartáčkem (ods. 03 Grey Brown)

Kvalitních produktů na obočí není nikdy dost! A většinou je jich spíš pomálu… Odbočila jsem od Catrice stálice a rozhodla se vyzkoušet „trošku dražší“ konkurenci. Na první „okouknutí naživo“ se mi odstín Grey Brown zdál až moc světlý, ale prý to není na škodu. Obočí se dá s tužkou vykreslit snadno a rychle a poté je mírně ztmavím barevným gelem (Essence).




Essence gelový topcoat

Další stálice, ke které se neustále vracím.




Sahara olej na opalování OF 6

Nevím, koho napadlo kupovat téměř na konci léta další olej na opalování, ale na příští rok se určitě neztratí! Párkrát jsem ho ještě vyzkoušela a nadchla mě jeho kokosová vůně a nemastná textura.




Jo, nejspíš je prdlý publikovat přírůstky za srpen až koncem září, ale nějak jsem na to vůbec, ale vůbec neměla chuť… A ani se přes léto moc nelíčím. Také jsem se rozhodla, že už nebudu přidávat další články do rubriky Spotřebováno!, neb mi pak pokoj přetéká bordelem. Raději jednou za čas sepíšu recenzi a budu více zkoušet novinky, než je představím na blogu.


Za okny funí chlad a listy tančí tango ve větru – krásný podzime, vítej.


Love
D.Doe

Žádné komentáře:

Okomentovat