středa 22. srpna 2018

Kosmetické přírůstky | Červenec 2018



Ahoj,
vítám Vás na blogu s novou dávkou nasyslíkované kosmetiky! Ne vše jsem si koupila, to už bych si připadala jako shopaholický cvok – několik produktů jsem dostala jako dárky od příbuzných a i DMko nás po letech věrného nakupování obdarovalo (jak nečekané, namalovaný obočák mi v tu chvíli vyjel povážlivě vzhůru).




Trend It Up Coco Bronze tvářenka Golden


Privátní značka drogerie DM pravidelně přináší i do českého rybníčku svěží vánek v podobně zajímavých limitek a rozhání tím místní zaprděný vzdoušek. V limitce Coco Bronze mě toho sice zaujalo více, ale nakonec jsem ulovila jen tvářenku Golden v odstínu 020. Na pleti se tváří jako něžná broskvička s bronzovým nádechem, tudíž ji není nutno používat vyloženě jako tvářenku na jablíčka, ale lze ji posadit i dozadu na lícní kosti jako bronzer. Vypadá krásně na opalené pleti. Dále disponuje nádhernou vůní kokosu, neboť obsahuje kokosový olej. 






Essence Out of Space Stories lak na nehty (ods. 08 Guardians of the Unicorn)

Našeho nového miláčka na nehty číslo jedna jsem koupila již asi potřetí – jednak proto, že vypadá opravdu dokonale a pravidelně si s ním já i Miuška lakujeme nehty, ale také proto, že rychle tuhne a „kazí se“.

Dermacol lesk na rty s holografickým efektem

K výše zmíněnému laku perfektně ladí tento lesk s holografickým efektem, kterému jsem zkrátka nemohla odolat. A dokonce jsem za něj několikrát sklidila pochvalu. Jedná se o směs modrých a růžovofialových třpyteček, na rtech se tváří většinou studeně.

L´oréal micelární voda

A nyní přichází na scénu onen dárek, se kterým nečekaně vytasilo DMko. Ještě jsem ji neotevřela, ale těším se, až ji vyzkouším.






Ozalin levandulový krém

Starý, dobrý, český výrobek na ztvrdlou kožku nezklamal a důkladně chodidla zvláční a vyživí.





Bielenda Comfort změkčující krém na zrohovatělou pokožku chodidel

A abych své nožky opravdu rozmazlila, střídám ho s Bielenda krémem obsahujícím mocznik (ureu).





Topvet cukrový peeling s grapefruitem


Po skvělé zkušenosti s Ryor peelingem jsem volila dalšího českého výrobce, tentokrát Topvet, který mě nalákal na svěží vůni grepů. A neprohloupila jsem. Líbí se mi, že při kontaktu s vodou pění a cítím, že pokožku „opravdu hezky vyčistí“ ale zároveň ji zbytečně nedrhne a nepoškrábe. Ubývá poměrně rychle.




Spa Secrets Argan Oil and Rose tělové suflé a krém na ruce

Příbuzní nás obdarovali krásně vonícím setem kosmetiky, o které jsem dosud neslyšela, ale velice se mi zatím zamlouvá. Suflé má opravdu hebkou, našlehanou a lehkou konzistenci, příjemně voní a snadno se roztírá i vstřebává.





Cien tělové máslo (mango)

Protože ale často trpím „sydromem vyschlé sušenky“, vyžaduje má pokožka i hutnější mazadla. Pořád jsem pokukovala po máslech The Body Shop, ale vzhledem k tomu že eshop nemají a do Prahy jen kvůli nim lítat nebudu, zvolila jsem levnější a dostupnější alternativu z Lidlu. Mangové aroma koresponduje s horkým létem a evokuje ve mně pozitivní myšlení. Jeho struktura se mi nejprve zdála příliš syntetická, ale po pár dnech tento pocit odezněl.





Garnier Loving Blends šampon a maska na vlasy

Aby těch dárečků nebylo málo, dostali jsme ještě zásoby na mytí vlasů.





Garnier Botanic Therapy šampon (s ricinovým olejem a mandlemi)

Zkouším žhavou novinku Garnieru a zatím dávám palec nahoru!




Bohemia Crystal Hard Painted Nail File pilník na nehty

Co vám mám říkat k pilníku, no. Snad jen to, že je lámu v jednom kuse a nejsem schopná nový pilník po pár měsících nerozbít. 😁

Skytech Blackhead Remover kosmetické očko na odstranění černých teček

Tato pomůcka pro nípací úchyly mě zaujala, když jsem ji viděla na youtubu a jakmile se objevila na notinu, šla jsem do ní. Nejsem doma jediná, kdo ji pojal za svůj zdroj zábavy. 😄

„noname“ žiletka

Už ani nevím, kde se u mě tato žiletka vzala, ale každopádně holí dobře.




Vzorečky





Červencová sbírečka byla velmi hodnotná co se týče kvantity a nyní testuji její kvalitu. Doufám, že i vy si užíváte tepla léta.


Love
D.Doe

Žádné komentáře:

Okomentovat