pátek 10. srpna 2018

ME AGAINST YOU


Zdá se absurdní, do čeho sem vložila tolik důvěry, tolik lásky, usilí, slz i bolesti. Slibovala jsem mu, že budu pod srdcem nosit jeho dítě. Jen se konejšivě usmíval. Těšila jsem se na to. Na společný život. Každým dnem. Byli jsme jedineční. Nerozluční. Stvořeni jeden pro druhého.

A on mi vyrval žíly z těla. Kráčím sama hejny mrtvých sivých holubic a z těla mi vlají cáry masa. Avšak srdce tepe silně a vytrvale. Nic nevnímám. Bolest neexistuje. Takže tohle je vzkaz pro tebe:

Už nejsem pes, co se ti plazí u nohou! Andělská křídla nevinnosti uhnila a kolem srdce vyrostla ledová krusta - to ty jsi ze mě udělal tuhle zrůdu. Místo nových křídel narostly mi hlavy ozubené a jako Kerberos koušu nenávistí kolem sebe. Pokoušu každýho, kdo se mi pokusí ublížit! Už nemám slitování. Jsem jen vlčice, která vyje na žlutý měsíc.





Věřila jsem v čistotu. Pchmpf, už nikdy více! Servu ti tu tvou samolibou masku z ksichtu, křivej škleb, jen ať každej vidí, že pod tím se skrývá totální nula. Žádný výraz. Bez pózy nejsi NIC. Cítil jsi mou rostoucí osobnost a seberealizaci a z toho ses posral. Zkurvená prolhaná existence. Seš jen emocionální kurva. A znásilnil jsi moji duši. Zaplatíš.





Sem pitomá, když truchlím rok po tom, cos mě zradil? Postupně vyplouvá na povrch tvoje nechutná špína. Do prdele, jak jsem jen mohla připustit, abych si myslela, že zemřel kus mě. Jak jsem si tě jen mohla pustit k tělu.

Do těla. Do srdce. Do duše.

Existuje jen jeden člověk, kterého jsem v životě nenáviděla na smrt. Gratuluji, ty ses stal tím druhým. Pýcha tě dožene a budeš polykat prach. Seš jen zasranej parazit, co se mi plazil pod kůží a požíral mě. Jako had ses mi obtáčel kolem krku. Vše pro to, aby sis na mě ukojil svý ego.

Jen ať všichni vidí, co seš za zmiji. A nejvíc mi pobavila otázka znamýho: „Copak, Lukáš už ti nestačil?“

Kurva, zuřím, když zjisťuju, že má energie vložená do tří let nebyla vůbec pro nic. Nic nebylo skutečné. Byla to jen lež. Jedna velká lež. Přetvářka. Takže ani láska. Ta nikdy neexistovala. A neexistuje. Ochi Eros.






Když mě má Miuška přivedla na svět, bylo jí přesně 33 let. V onom věku, kdy Ježíš křísil mrtvé.

Jsem jedním z nich.




Without Love
D. Doe

Žádné komentáře:

Okomentovat