středa 4. července 2018

Kosmetické přírůstky | Květen + červen 2018


Ahoj,

vítám Vás opět na blogu! Dlouho jsem se odmlčela, bylo toho na mě nějak moc. My ženy vydržíme vše, ale co je moc, to je moc. Říkám si, kde leží ta hranice, kdy jsem ještě lidskou bytostí a kdy se stávám strojem? Neboť tak jsem se poslední týdny cítila! Možná díky této schopnosti, my, ženy, zůstáváme naživu.

I přes všechny smutky v životě se nepřestávám obšťastňovat kosmetikou – kdo má, ten má, a dokud mám, tak si dám!




Natura Siberica rakytníkový šampón, balzám a gel pro tvarování loken

Vzhledem k mé nově nabité afinitě k přírodním produktům jsem se rozhodla vyzkoušet i dary přírody na vlásky (i přestože jsem byla skeptická). Bohužel tyto vychvalované produkty od Natury Sibericy můj podezřívavý názor nezměnily.



S přírodními šampony mám jen negativní zkušenosti – nikdy mi totiž vlasy pořádně neumyjí, nevyčistí pokožku hlavy a málo pění. Možná mám divné vlasy nebo si neumím umýt hlavu, opravdu nevím, v čem je zakopaný pes.

Tyto dva produkty mi vlasy zvládnou jakžtakž umýt, ale žádná sláva se nekoná. Stylingový gel hezky vlásky navlní, ale lepí a neuvěřitelně mě vytáčí jeho balení – pořád teče (to kdo vymyslel, nemyslel!).




Khadi Čistá henna přírodní červená barva na vlasy

Fotograf se při focení zřejmě na chvilku zasnil, neb mi bohužel zapomněl vyfotit krabičku od henny, ale nevadí. Po předchozím nadšení z indiga jsem se rozhodla zahalit svou hřívu do vášnivě rudé. Nevím proč, ale vlasy červený odstín příliš nepochytily, spíše získaly takový nádech „podivně hnědé“. A takový efekt jsem neočekávala ani nechtěla.

Inecto Naturals tělové mléko s kokosovým olejem

Aby nebylo těch zklamání příliš, přichází vlna nadšení a pozitivních novinek. Tělové mléko Inecto jsem si zamilovala pro jeho něžnou texturu, příjemnou aplikaci a fantasticky lákavou vůni kokosů…

Mažu si s ním ruce, tělo, nohy – je naprosto univerzální a velice příjemný, nezanechává na pokožce mastný film. Rychle se vstřebává. Pokud máte rády kokosový olej, určitě vás tento produkt nezklame.




Garnier Fructis tužidlo na vlasy

Po letech se vracím ke svému oblíbenému tužidlu z období dospívání. 




Hakuro štětce na oči (H70, H77)

Po několika letech strávených utrpením se sadou štětců Mary Kay jsem se rozhodla, že svou sbírku postupně inovuji – a začnu štětci na oči! Pokožka očních víček je totiž natolik jemná a citlivá, že si zaslouží péči a také kvalitní produkty.

Vybrala jsem si štětec č. H77, tvořený kozími štětinami. Díky svému tulipánovitému tvaru se s ním perfektně ztrácí oční stíny. Pracovat s ním je radost! Tak hebký, jako ten nejjemnější samet… Jeho kolega z vlasu poníka (č. H70) se hodí k nanášení stínů přes celé víčko a zjemňování barevných přechodů.

Jsem nadšená a plánuji v budoucnu Hakuro rodinku rozšiřovat!




Balea sprchový gel se solí z Mrtvého moře a citrónovou trávou

Také si v létě potrpíte na svěží vůni citrusů? Neznám větší úlevu, než ponoření se do chladivého objetí vody s voňavým bonusem ve formě osvěžujícího sprchového gelu s citrony, grepy, pomeranči či citronovou trávou. Nic mě v parných dnech nepovzbudí lépe, než-li „citrusový vodopád“!




Isana Hydro Booster plátýnková maska

Plátýnkovou masku se stejným názvem Hydro Booster jsem již vyzkoušela, ale byla od značky Rival de Loop. Doufám, že tato bude zrovna tak příjemná a chladivá!




Adidas kulička

Stále zůstávám věrná své nejlepší kuličce do podpáža - na tom se nejspíš už nic nezmění!




Děkuji, že jste se podívali na můj článek a přeji vám krásné letní dny!


Love
D.Doe

Žádné komentáře:

Okomentovat