neděle 6. května 2018

Kosmetické přírůstky | Březen + duben 2018


Ach, jak je tomu dlouho, kdy jsem chrlila jeden článek na blog za druhým a zdroj sil i času na psaní se zdál býti nevyčerpatelným? 

Nikdy jsem nechtěla, aby se pro mě blog stal povinností, protože potom by psaní ztratilo jakékoliv kouzlo a šarm. Tak jsem si teď nejspíš potřebovala dát měsíc pauzičku. Naopak jsem posunula žurnalistickou tvorbu více v reálném životě, jelikož jsem získala možnost tvořit reportáže za Západočeskou galerii (ano, tím se musím pochlubit), a to také nějakou energii a chuť na psaní spotřebuje.

S příchodem jara, tepla a všudypřítomného pylu z posrané řepky se i mnohé v mém životě změnilo. Změny představují neodkladné, nezvratitelné a nekonečné procesy, které člověka formují a dodávají bytí dynamiku. I možná proto, že jsem vítr, tak si nedovedu představit život, ve kterém se nic nemění.

Jednou z těchto změn, a teď netuším, jedná-li se o negativní či pozitivní vývoj, je úbytek mého zájmu o kosmetiku. Ne že bych ji nepotřebovala vůbec, ale „až tak moc ji nežeru“. Najednou mi nepřipadá tak důležité, jestli mám nahoněnýho obočáka nebo namalovanou pusu. Můj žebříček hodnot se mění.




I tak se mi opět povedlo nahromadit spoustu přírůstků do sbírky pečující i dekorativní kosmetiky. Shrnula jsem nyní výjimečně dva měsíce (březen a duben) do jednoho článku, takže dnešní přehled bude obzvláště bohatý!


Yves Rocher sprchový gel (Kokos), lak na nehty s gelovým efektem (ods. 26 Rose perle)

Nebyla bych to já, kdybych nevyužila každé akce! I proto jsem nezaváhala, když jsem si mohla k nákupu vybrat malý sprcháč (200 ml) dle vlastního výběru a lak na nehty. Omamná vůně kokosu ve mně okamžitě vyvolala libé představy exotické pláže a díky tomu kokos doputoval až ke mně domů.





Syoss intenzivní regenerační péče

Pěstování dlouhé hřívy vyžaduje i zvýšenou péči o ni, takže si pravidelně dopřávám zábal z této masky.




Syoss Beauty Elixir

Zároveň zkouším i nový olejíček na vlasy.




Oranjito Chocolate Bronzer opalovací mléko do solária

Nikdy jsem si nemyslela, že budu navštěvovat solárium, ale i toto se stalo skutečností! Oblíbila jsem si ty okamžiky, kdy vstupuji do tunelu asociujícího ve mě pocity, že jsem na vyhřáté písečné pláži, čokoládově zbarvenou pokožku i vylepšenou náladu díky teplíčku.




NYX Pro Foundation Mixer (ods. Deep)

Díky účinkům solárka se mi zlepšila nálada i pleť, ale také jsem krásně zhnědla a musela jsem tomu přizpůsobit i odstín makeupu. Přišla mi škoda vyhodit ten světlý, když mi trvá sto let spotřebovat jednu lahvičku, a proto jsem si raději pořídila „ztmavovač“, který přimíchávám do makeupu. Upravuji s ním i tón korektoru. Je opravdu velmi tmavý, tudíž mi postačí malinká kapička na zrovna tak malé množství makeupu, co použiji na jedno nalíčení.




Ryor podkladová báze pod makeup

Protože už mi dochází má oblíbená báze od Maybelline, rozhodla jsem se jít do vyhlášené „ryorky“. Líbí se mi, že balení obsahuje 10 ml, protože pro mě spotřeba „velkého“ balení o 30 ml představuje zhruba dva roky práce! A navíc se během té doby zhoršuje kvalita produktu vzhledem k tomu, jak stárne.





Essence Out of Space Stories Nail Polish (ods. 08 Guardians of the unicorn)

Tento lak jsem prostě nemohla jen tak přejít… Hází odlesky fialové, růžové a modré. Připomíná mi rozkvétání tulipánů malinové barvy a záplavy voňavého šeříku. Probouzí jaro i všechny jeho nádherné barvy!





Palmolive Body Butter Wash (Berry Delight)

Milovnice lesních plodů, zbystřete a nenechte si ujít tento fantastický krémový sprcháč s vůní borůvek! Hydratuje, umyje a navíc nádherně voní. Co víc si přát?




EOS balzám na rty (Fresh Grapefruit)

Po pár měsících se opět vracím ke svému milovanému „vaju“. Tentokrát ovšem zkouším poněkud svěžejší vůni grepů s SPF 30, která se naprosto dokonale hodí na letní období.



Balea plátýnková maska Energy!

Každá (každý) z nás potřebuje někdy vydechnout, a proto není nad plátýnkové masky.




Avon Planet Spa obnovující slupovací pleťová maska s částečkami zlata a vonnou esencí z agarového dřeva

I přes to, že jsem si plátýnkové masky velmi oblíbila pro jejich komfortnost a snadné použití, nedá mi to a čas od času si užiji i klasický typ slupovací masky.




Avon gelové oční linky (ods. Silver shimmer)

Oční linky jsem poslední dobou moc nepoužívala, ale když jsem objevila tyto zářivě stříbrné v katalogu, neodolala jsem. Velmi snadno se s nimi manipuluje, disponují výbornou pigmentaci i výdrží. Jedinou nevýhodu spatřuji v tom, že je tuha velmi měkká a je potřeba ji často ořezávat – tudíž se produkt rychle spotřebovává.





Rimmel Wake Me Up okurková řasenka (ods. 003 Extreme Black)

Vrátila jsem se po několika měsíční nevěře opět ke své okurkové královně. Místo obyčejné černé ve světle zeleném obalu, kterou neměli, jsem sbalila tu v tmavě zeleném, která má být údajně ještě černější – jenže, co je to za blbost? Černá je prostě černá, jedna jediná barva, a víc odstínů nemá! 




Essence gelový top coat

Tento gelový nadlak mám již vyzkoušený a osvědčený. Zasychá velmi rychle, má ideální konzistenci (ne příliš hustou ani příliš řídkou) a prodlouží výdrž laku.




Clinique Pop rtěnka (Fab Pop)

Rtěnky se stále ještě učím nosit a nyní mi v mém učení pomáhá tato malinově růžová kráska. Na rtech je velice pohodlná a tenká. I přes svou krémovou texturu vydrží paradoxně velmi dlouho.





Vzorečky

K rtěnce jsem dostala i nějaké ty krémy na tělo na vyzkoušení (The Body Shop, Venus), vzorek Glamglow odličovače a Nivea vzorky krémů na pleť.




Pokud jste dospěli až na konec seznamu, gratuluji! I pro mě je ta cesta někdy vyčerpávající, už proto, že se musím zorientovat ve všech novinkách za poslední týdny a rozpomenout si, co jsem kam v bytě zašila a jaké pocity z toho aktuálně mám (či jaké asi budou).

Tímto se s Vámi loučím a přeji Vám mnoho dobré nálady do nadcházejících slunečných dnů!


Love
D.Doe

Žádné komentáře:

Okomentovat