neděle 4. března 2018

Kosmetické přírůstky | Únor 2018

Ahoj,

vítám Vás opět s pořádnou náloží nové kosmetiky! Asi mi v novém roce malinko šibe a kompenzuju si to nákupy, nebo nevím, jak jinak se mi povedlo toho tolik nasyslit. Něco jsem dostala i jako dárek k nákupu a něco v rámci nové spolupráce. Počkejte si a dozvíte se více!




Yves Rocher jemný odličovač s chrpou na citlivé oči a sprchový gel (zelený čaj)

Nedám dopustit na svůj oblíbený odličovač s chrpou. Je tak jemný a příjemný, jak jen odličovač může být. V dobré víře jsem ho pořídila i pro Miušku, ale místo radosti se konal umfálek (trochu alergie), a proto putoval zase zpět ke mně. Inu, co se dá dělat 😔😏!


Koupila jsem ho téměř za polovic a ještě jsem k němu jako dárek dostala sprchový gel s lehkou vůní zeleného čaje. Už se těším, až se s ním umyji.




Botanica Slavica pleťové tonikum a pleťové sérum (9 divů plodů)

O značce Botanica Slavica a jejích produktech připravuji samostatný článek – více informací čekejte již brzy!




Khadi Čisté indigo

O mé zkušenosti s barvením přírodním indigem si můžete počíst v humorném článku Barvení vlasů alternativní cestou | Khadi čisté indigo.




L´Oréal Mythic Oil – olej pro kontrolu nepoddajných vlasů

Jestliže Vás trápí suché, krepaté a nepoddajné vlasy, nechte si prosím poradit a vyzkoušejte tento zázračný olejíček! Natírám s ním i Rokouška – dvě pumpičky pro mě, dvě pro psa, dvě pro mě, dvě pro psa... Mám již druhé balení a jsem s ním velmi spokojená.  





Balea Professional krém na vlasy

Pokud navštěvujete můj blog, tento gel bezpochyby znáte – opět ho mohu vřele doporučit majitelkám divokých vln. Perfektně vytvaruje kudrnky a dodává jim na hebkosti. Asi ani nespočítám, kolikáté balení již mám – aneb za málo peněz, hodně muziky.




Balea Aqua pleťová maska jednorázová (s výtažky z mořských řas)

Potřebujete dodat pleti hydrataci a dopřát si chvilku jen pro sebe? Doporučuji vyzkoušet některou z plátýnkových masek. V drogerii naleznete například tyto od Baley za pár kaček.




Balea krém na ruce (s vůní granátového jablka)

Krémů na ruce nikdy není dost. Ještě jsem ho nezačala používat, ale i tak voní báječně.




Maybelline Fit Me korektor

Sice se pravidelně a ráda vracím ke svému korektorovému oblíbenci od Catrice, ale zatoužila jsem po něčem lehčím a krémovějším. A navíc, není nikdy na škodu rozšířit si obzory.

Volila jsem proto dalšího z oblíbenců mnoha blogerek, korektor Maybelline Fit Me. A zatím se zdá, že o přešlap se nejedná. Hodí se na dny, kdy se dobře vyspím a obličej mi nehyzdí temné kruhy pod očima. Jediné, co jsem nevychytala, je odstín. Začala jsem totiž navštěvovat solárko a tak trochu mi nedošlo, že tomu budu muset uzpůsobit i makeup arsenál – a ze zvyku koupila "odstín na sejráka 😀".




Maybelline Brow Precise mikrotužka na obočí, Essence Make Me Brow barevný gel na obočí

Stejně jako v případě korektoru jsem se i u obočáka rozhodla pro inovaci a sáhla po "mikrotužce" na obočí, která slibuje opravdu precizní vykreslení obočáka 😊. A opravdu, krásně se s ní pracuje, odstín ladí dokonale k vlasům i pleti a navíc je opatřena šikovným kartáčkem z druhé strany, kterým vždy výsledek ráda pročísnu. Avšak srdce mi pořád táhne ke Catricesce.

Nákup tužky jsem doplnila ještě starým dobrým známým gelem na obočí od Essence.




L´Oréal Paradise Extatic řasenka

Najít tu pravou řasenku se někdy zdá být skutečná fuška! A když se na českém trhu objevila tato všemi opěvovaná kráska, podlehla jsem a rozhodla se ji vyzkoušet – vyplatilo se. Od té chvilky patří do mé líčící rutiny. Téměr šlape na paty okurkové královně!





Děkuji, pokud jste došli (i pokud nedošli) na samotný konec tohoto článku. Novinky za únor byly opravdu bohaté. Uvidíme, zda březen bude mírnější či nikoliv. Doufám, že se také každým dnem těšíte na příchod tepla a sluníčka a mějte se krásně 🌞.


Love
D.Doe

Žádné komentáře:

Okomentovat